Client Services Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 157 lượt xem

Ngày cập nhật: 12/04/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Giáo dục/Đào tạo

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hải Phòng


Mô tả công việc

Reporting to the General Manager for AHK Vietnam the Administration Manager will be responsible for managing a small team of administration staff and create an efficient communication channel from operations to the client ensuring the highest possible level of customer service.

Main duties
1. Client and job screening / risk assessment.
2. Quotations.
3. Staff Management and performance reviews.
4. Ensuring the highest possible level of customer service at all times.
5. Review and improvement of administrative systems (and writing administrative standard operating procedures).
6. Staff training
7. Create a pleasant working environment.

Development opportunities
The role may evolve in a number of different ways depending on the candidate. Some development opportunities may include:
1. Domestic and International travel.
2. Internal training at AHK’s operations outside of Vietnam.
3. Involvement with AHK Vietnam’s Marketing, Business Development, Accounting, etc. responsibilities.
4. Helping to direct the direction of the AHK Vietnam Business as part of the Senior Management team for the operation.

Yêu cầu ứng viên

Required knowledge, skills and experience (this is the minimum acceptable for the candidates to be considered for the job recruitment process)
1. Proven background in an administrative / customer service role.
2. Fluent spoken and written English and Vietnamese.
3. High level of communication skills.
4. High level of IT Literacy working with Microsoft Office (Excel, PowerPoint and Word) and emails.

Desired knowledge, skills and experience (if possessing them, then the chances of passing easily through recruitment process' steps of the will be increased)
1. Experience managing small teams of people.
2. Experience working in the administration department of an international company.
3. Relevant Business Administration qualifications.
4. Previous experience at company / companies involved with commodity inspection, geology / mining, maritime / shipping, warehousing, manufacturing, engineering, heavy industry, etc.
5. This role will suit candidates who are / posses: ability to work under their own initiative, ability to lead a team, good decision-making skills, detail orientated and well organized.

Quyền lợi được hưởng

- Internal training at AHK’s operations outside of Vietnam.
- Domestic and International travel
- Involvement with AHK Vietnam’s Marketing, Business Development, Accounting, etc. responsibilities.

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

ALLFRED H KNIGHT
ALLFRED H KNIGHT
Số 10/9/2, Bùi Thị Từ Nhiên, Phường Đông Hải 1, Quận Hải An, Thành phố Hải Phòng, Việt Nam
Alfred H Knight (AHK) is the forefront of the metals, minerals and solid fuels industry for over 135 years, offering professional and reliable services in inspection, analysis and technical consultancy. It is a private company with the head office in the United Kingdom and operations in around 62 locations worldwide. ...Chi tiết
Alfred H Knight (AHK) is the forefront of the metals, minerals and solid fuels industry for over 135 years, offering professional and reliable services in inspection, analysis and technical consultancy. It is a private company with the head office in the United Kingdom and operations in around 62 locations worldwide. More information about the company can be found on the website www.ahkgroup.com. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Client Services Manager trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hải Phòng bởi ALLFRED H KNIGHT. ALLFRED H KNIGHT đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Client Services Manager cách đây lúc 12/05/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

ALLFRED H KNIGHT

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Số 10/9/2, Bùi Thị Từ Nhiên, Phường Đông Hải 1, Quận Hải An, Thành phố Hải Phòng, Việt Nam

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Client Services Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ