Client Service Officer (Japanese Speaker)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 99 lượt xem

Ngày cập nhật: 29/03/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Coverage:
- To deliver excellent client service and advice to customers for their daily transactional enquiries, investigation, complaints and other service –related issues.
+ Handling incoming/outgoing customer calls and email: ensure customer calls/emails are well managed in a timely manner.
+ Proactively communicate and cooperate with related departments: Operations, RMs, TBSD… to handle customer enquiries.
+ Keep the customer up to date with the progress of any enquiry or complaint.
+ Internet Banking service support: queries and maintenance.
+ Handling Incoming fax application and call back confirmation.
+ Advise customers about bank forms and document checklist.
- Actively identify opportunities to improve overall service for customers.
- Perform other duties assigned by Head of Department and Team Leader.

Monthly Salary: Competitive and negotiable

Type of Position: Full time – permanent

Yêu cầu ứng viên

Required Skills/Experience:
- Strong education background with at least a Bachelor’s degree.
- Preferable on understanding of Local regulations, bank products and services.
- Good communication skills.
- Fluent Japanese, Vietnamese & English.
- Strong time management and ability to work under pressure.
- Strong interpersonal skills and able to work independently.

Education Required: Bachelor’s degree or above

Years of Experience Required: 1 year experience in Corporate Banking

Language for received applications: English

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SUMITOMO MITSUI BANKING CORPORATION HO CHI MINH CITY BRANCH
SUMITOMO MITSUI BANKING CORPORATION HO CHI MINH CITY BRANCH
15th Floor, The Times Square, 22-36 Nguyen Hue St., Dist. 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC), one of the Japanese largest financial institutions, opened Ho Chi Minh City Branch on June 5, 2006. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Client Service Officer (Japanese Speaker) trong ngành được tuyển dụng tại bởi SUMITOMO MITSUI BANKING CORPORATION HO CHI MINH CITY BRANCH. SUMITOMO MITSUI BANKING CORPORATION HO CHI MINH CITY BRANCH đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Client Service Officer (Japanese Speaker) cách đây lúc 03/07/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SUMITOMO MITSUI BANKING CORPORATION HO CHI MINH CITY BRANCH

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 15th Floor, The Times Square, 22-36 Nguyen Hue St., Dist. 1, HCMC

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Client Service Officer (Japanese Speaker)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ