Chuyên Viên Khách Hàng Lương Từ 9 Đến 14 Triệu
Mức lương: 12-15 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 48 lượt xem
Ngày cập nhật: 02/05/2023
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Marketing/Quảng cáo, Kinh doanh/Bán hàng, Chứng khoán/Vàng
Mô tả công việc
● Handling and managing client requests from incoming calls/ live chat/ email/ social network related to company products & services
● Handle client complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
● Creating and resolving tickets in an excellent time manner
● High level of responsibility at work and able to work in a high working pressure environment
● Deliver client care programs as planned (recall, promotion/ loyalty programs,...)
● Available working in shifts
● Translation
● Familiarity with CRM systems and practices is a plus
● Actively participate in training courses and annual activities of the company
● Perform other tasks as directed by the manager
Yêu cầu ứng viên
● Fluent in English communication (good at 4 skills)
● Good looking is an advantage
● College/ University graduate
● Candidates with experience in finance industry is preferred
Quyền lợi được hưởng
● High salary
● Working in an international company
● Free training course, English course
● Free snacks, coffee at company’s pantry
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

Tầng 2, Số 492 Nguyễn Tri Phương, Phường 08, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
CÔNG TY TNHH TM - DV LỘC PHÚC IMASAL
Địa chỉ: Tầng 2, Số 492 Nguyễn Tri Phương, Phường 08, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: 100-499 nhân viên