Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Hợp Đồng Ngắn Hạn (Temporary Customer Services Staff)

Mức lương: 15-20 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 135 lượt xem

Ngày cập nhật: 11/05/2023

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Logistics, Xuất nhập khẩu

Số lượng:1

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

Temporary Labor Contract in 8-10 months

 Job Description:

Make delivery plan for customers.
Control PO from the customers and closely working with customer for delivery to satisfy customer requirements.
Handling precursor declaration and chemical declaration for imported cargo & exported cargo (if any)
Control & manage NG & return NG to suppliers.
Control & manage NG & replace to customers
Be responsible to place PO to suppliers; follow up, and control this category of materials to meet the timing and reliability of the company.
Based on Purchase Requisition, or forecast from Sale team, purchase materials per purchasing procedure and company’s policies.
Take the lead in his/her job and ensure the workflow process runs smoothly.
Other related jobs will be adjusted and assigned by manager.
Report to the Section Manager.

Yêu cầu ứng viên

Requirements:

University graduate, fresher is also welcomed.
Good at English.
Good at communication, and interpersonal skills.
Having experience in import-export, purchasing, and logistics (Experience in the Plastics or Chemical fields is preferable).
Hard working, responsible, and reliable person.
Ability to work under high pressure and can work overtime.
Computer skills (MS Office, Internet).
SAP knowledge is an advantage.

 

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

Salary: Negotiated based on experience & qualifications
Working time: 7.5 hrs /day

Hanoi head office: 7.5 hrs/day (8:30 – 17:00), 5 days/ week (Mon-Fri)

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Nagase Vietnam
Công ty TNHH Nagase Vietnam
16 Phan Chu Trinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội

NAGASE & CO., LTD. is a chemicals trading firm, founded in Kyoto, Japan in 1832. The NAGASE Group began as a specialized sales agent securing exclusive contracts to sell industry-leading products from around the world in Japan. Over the years, we have leveraged our technology and information gathering expertise —as ...Chi tiết

NAGASE & CO., LTD. is a chemicals trading firm, founded in Kyoto, Japan in 1832. The NAGASE Group began as a specialized sales agent securing exclusive contracts to sell industry-leading products from around the world in Japan. Over the years, we have leveraged our technology and information gathering expertise —as well as our global network—to transform our business into a hybrid model offering superior manufacturing, processing, and R&D functions as well as trading company services. Looking forward to our 200th anniversary in the year 2032, we will contribute to the society as a Business Designer that creates a sustainable future.

Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Hợp Đồng Ngắn Hạn (Temporary Customer Services Staff) trong ngành được tuyển dụng tại bởi Công ty TNHH Nagase Vietnam. Công ty TNHH Nagase Vietnam đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 1 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Hợp Đồng Ngắn Hạn (Temporary Customer Services Staff) cách đây lúc 31/05/2023 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Công ty TNHH Nagase Vietnam

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 16 Phan Chu Trinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Hợp Đồng Ngắn Hạn (Temporary Customer Services Staff)

Mức lương: 15-20 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ