Chief Operating Officer / Deputy of COO

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 155 lượt xem

Ngày cập nhật: 10/03/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Pháp luật/Pháp lý

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

As a Call Center Supervisor you will be in charge of day to day operation of the Operations Department (OutboundInbound Calls, emails, Zalo) and takes responsibility for establishing call center objectives, assigning tasks, motivating and disciplining employees and drive/assess performance.

The goal is to do everything possible to ensure that technology is utilized to a maximum and that staff are well-organized and productive

PRIMARY DUTIES / RESPONSIBILITIES:

• Daily running and call center management. Supervise the work of team managers (Team Leaders of Docs Checking, Verification, CS Team, QA, trainers, Scheduling and Planning, over 30 team members in the team).
• Conduct effective resource planning to maximize the productivity of resources (people, technology etc.)
• Collect and analyze call-center statistics (conversions, productivity, customer service metrics, costs, etc).
• Review Quality Assurance/Quality Control reports on a daily/weekly basis . Drive improvements.
• Collaborate with other company departments. Ensure execution of directly-related activities as well as those under the responsibility of other leaders

Yêu cầu ứng viên

MINIMUM QUALIFICATIONS
• 3+ years’ experience in call center outbound calls management (Telemarketing or Collection is preferable)
• Experience managing IVR/Auto-dialer
• Experience drafting policy and procedures
• Analytical mindset with keen attention to detail. Demonstrated problem solving and process improvement skills
• Ready to get your “hands dirty,” and excel in a fast-paced environment
• Self-Motivated. Ability to work independently with minimal supervision

PREFERRED QUALIFICATIONS:
• Previous experience in finance is a plus.
• COPC or equivalent qualification is a plus
• Previous experience in the Outsource call center is a plus.
• Previous experiance with forcforce managment systems is a plus
• Previous experience as Call Center manager is a plus,

Quyền lợi được hưởng

- Accordance to company's policies

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Ms. Lina
Bạn đang xem tin việc làm Chief Operating Officer / Deputy of COO trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP. CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Chief Operating Officer / Deputy of COO cách đây lúc 03/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Chief Operating Officer / Deputy of COO

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ