Channel Technical Support Executive
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 90 lượt xem
Ngày cập nhật: 20/03/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng
Mô tả công việc
1. Administer systems: DMS, CSS, RLMS, CMS
- Support users such as Back Office Users, Distributors, DSRs to solve/fix issues of system.
- Develop/follow up and test new functions in current systems as well as new ones
- Provide guidance and instruction for new
Users.
- Be in charge of system Admin tasks.
2. Prepare / Generate reports following Manager‘s requirement.
3. Take charge of project support to sales.
4. Coordinate with other functions to resolve complaints from channels
- Other duties assigned.
- Support users such as Back Office Users, Distributors, DSRs to solve/fix issues of system.
- Develop/follow up and test new functions in current systems as well as new ones
- Provide guidance and instruction for new
Users.
- Be in charge of system Admin tasks.
2. Prepare / Generate reports following Manager‘s requirement.
3. Take charge of project support to sales.
4. Coordinate with other functions to resolve complaints from channels
- Other duties assigned.
Yêu cầu ứng viên
Qualifications & Experience
- Experiences in Sales Operation, Sales admin or similar field.
- BSc/BA in relevant field
Knowledge and Skills
- Communication, data consolidation and analysis, planning & implementing, project coordinating & tracking.
- Knowledge about telecom and business systems is a plus
Language
- Good command of English
- Software Skillset
- Excel, Microsoft Word & PowerPoint, ERP
- Experiences in Sales Operation, Sales admin or similar field.
- BSc/BA in relevant field
Knowledge and Skills
- Communication, data consolidation and analysis, planning & implementing, project coordinating & tracking.
- Knowledge about telecom and business systems is a plus
Language
- Good command of English
- Software Skillset
- Excel, Microsoft Word & PowerPoint, ERP
Quyền lợi được hưởng
- 13th month bonus
- AON health care
- 12 days annual leave
- AON health care
- 12 days annual leave
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

VIETNAMOBILE
6th Floor, King Building - No. 7 Chua Boc Street, Dong Da, Hanoi, Ha Noi, Vietnam
Người liên hệ: Recruitment Team
6th Floor, King Building - No. 7 Chua Boc Street, Dong Da, Hanoi, Ha Noi, Vietnam
Người liên hệ: Recruitment Team
Vietnamobile is a new mobile operator in Vietnam, a joint venture of Hutchison Telecom (part of the Hutchison Whampoa Group) and Hanoi Telecom. We are looking for qualified candidates with the right attributes and the drive to be successful to participate in this challenging Telecom industry. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Channel Technical Support Executive trong ngành được tuyển dụng tại bởi VIETNAMOBILE. VIETNAMOBILE đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Channel Technical Support Executive cách đây lúc 18/04/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
VIETNAMOBILE
Địa chỉ: 6th Floor, King Building - No. 7 Chua Boc Street, Dong Da, Hanoi, Ha Noi, Vietnam
Quy mô: 500-999 nhân viên