Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế/ International Customer Services
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 218 lượt xem
Ngày cập nhật: 01/06/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Biên/Phiên dịch
Mô tả công việc
- Thời gian làm việc/ Working hours: Từ 08:00 đến 17:00, từ thứ hai đến hết trưa thứ bảy hàng tuần/ 08:00 – 17:00, from Monday to Saturday Noon. Nghỉ trưa/Break time : 12:00 -13:00
- Địa điểm làm việc/ Working place: Hồ Chí Minh/ Hochiminh City
- Mức lương/Salary: Thỏa Thuận/ Negotiation
MÔ TẢ CÔNG VIỆC/ JOB DESCRIPTION (JD)
- Receive booking request from Clients
- Reserve space to carrier & interline by email
- Input booking details to carrier’s system
- Release booking to client after receiving confirmation from all partners
- Input booking to Cargo MS system
- Update booking to load plan of CUS-OPS and CUS-Sales
- Send load plan to terminal for GSA Shipments & update before estimated time of departure if any change
- Capture AWB to carrier's system (Currently NX,RJ,UL)
- Input AWB (co-load & overseas GSA) to Cargo MS system
- Daily track & trace ex origin, via transit and update to client/carrier if any irregularity
- Send MAWB to client if required
- Send sales report to carrier/accountant if required
- Solve cargo problem & complaint from client together with sales
- Update status/solve problem of inbound cargoes if receiving request from agent/airline
- Control AWB stock
- Support OPS/Sales/Accounting if needed
- Một số công việc khác theo yêu cầu của / Perform other tasks assign by First line Manager or President.
- Địa điểm làm việc/ Working place: Hồ Chí Minh/ Hochiminh City
- Mức lương/Salary: Thỏa Thuận/ Negotiation
MÔ TẢ CÔNG VIỆC/ JOB DESCRIPTION (JD)
- Receive booking request from Clients
- Reserve space to carrier & interline by email
- Input booking details to carrier’s system
- Release booking to client after receiving confirmation from all partners
- Input booking to Cargo MS system
- Update booking to load plan of CUS-OPS and CUS-Sales
- Send load plan to terminal for GSA Shipments & update before estimated time of departure if any change
- Capture AWB to carrier's system (Currently NX,RJ,UL)
- Input AWB (co-load & overseas GSA) to Cargo MS system
- Daily track & trace ex origin, via transit and update to client/carrier if any irregularity
- Send MAWB to client if required
- Send sales report to carrier/accountant if required
- Solve cargo problem & complaint from client together with sales
- Update status/solve problem of inbound cargoes if receiving request from agent/airline
- Control AWB stock
- Support OPS/Sales/Accounting if needed
- Một số công việc khác theo yêu cầu của / Perform other tasks assign by First line Manager or President.
Yêu cầu ứng viên
- Tốt nghiệp đại học chính quy chuyên ngành tài chính, ngoại thương, hàng không/ Bachelor degree or above in Finance, Foreign Trade, Aviation.
- At least 2 years’ experience in air field and customer servicess.
- Sử dụng thành thạo tiếng Anh, có bằng TOEIC ít nhất 500, CEFR ít nhất là B1/ English proficiency, Toeic 500 and above, CEFR B1 and above or other equivalent English certificate
- Vi tính văn phòng/ Good at MS office (Word, Excel,… ), A Level and above or other equivalent MS Office certificate
TIÊU CHUẨN CÔNG VIỆC/ JOB SPECIFICATION (JS)
- Customer minded, friendly, supportive
- Giải quyết vấn đề/ Problem-solving skills.
- Chịu được áp lực công việc/Working under pressure.
- Định hướng chi tiết công việc/ Detail orientation.
- Kỹ năng giao tiếp tốt/ Have strong interpersonal skills.
- Cẩn thận, đáng tin tưởng, chân thật, trung thực, tận tụy và tinh thần đồng đội/ be careful, dependable, prompt, truthful, dedicated and teamwork spirit.
- Tuổi/ Age: Từ 25 đến 35 tuổi/ From 25 to 35 years old.
- Giới tính/ Gender: Ưu tiên nữ/ Prefer Female
- Ngoại hình/ Appearance: Dễ nhìn/ Good-looking; Cân đối/ Well-proportioned
- Giọng nói/ Voice: Dễ nghe/ Honeyed; Rõ/ Silvery
- At least 2 years’ experience in air field and customer servicess.
- Sử dụng thành thạo tiếng Anh, có bằng TOEIC ít nhất 500, CEFR ít nhất là B1/ English proficiency, Toeic 500 and above, CEFR B1 and above or other equivalent English certificate
- Vi tính văn phòng/ Good at MS office (Word, Excel,… ), A Level and above or other equivalent MS Office certificate
TIÊU CHUẨN CÔNG VIỆC/ JOB SPECIFICATION (JS)
- Customer minded, friendly, supportive
- Giải quyết vấn đề/ Problem-solving skills.
- Chịu được áp lực công việc/Working under pressure.
- Định hướng chi tiết công việc/ Detail orientation.
- Kỹ năng giao tiếp tốt/ Have strong interpersonal skills.
- Cẩn thận, đáng tin tưởng, chân thật, trung thực, tận tụy và tinh thần đồng đội/ be careful, dependable, prompt, truthful, dedicated and teamwork spirit.
- Tuổi/ Age: Từ 25 đến 35 tuổi/ From 25 to 35 years old.
- Giới tính/ Gender: Ưu tiên nữ/ Prefer Female
- Ngoại hình/ Appearance: Dễ nhìn/ Good-looking; Cân đối/ Well-proportioned
- Giọng nói/ Voice: Dễ nghe/ Honeyed; Rõ/ Silvery
Quyền lợi được hưởng
- Bonus
- Training
- Oversea Travel
- Training
- Oversea Travel
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

TRANS WORLD AVIATION
6th Floor, Hai Au building 39B Truong Son, Tan Binh district, Ho Chi Minh city; 8th floor, ACB Tower, 10 Phan Chu Trinh, Ha Noi
Người liên hệ: HR Department
6th Floor, Hai Au building 39B Truong Son, Tan Binh district, Ho Chi Minh city; 8th floor, ACB Tower, 10 Phan Chu Trinh, Ha Noi
Người liên hệ: HR Department
TWA Ltd is a General Sales Agent dedicated to the Airline industry, with the focus on Cargo and passenger operations, built to expand the resources of companies in need of sales, marketing, expertise and strategic support on a National and International basis. TWA Ltd, is a diverse and multi-disciplined company. ...Chi tiết
TWA Ltd is a General Sales Agent dedicated to the Airline industry, with the focus on Cargo and passenger operations, built to expand the resources of companies in need of sales, marketing, expertise and strategic support on a National and International basis. TWA Ltd, is a diverse and multi-disciplined company. TWA Ltd a privately owned company is setting new standards of customer service for worldwide airfreight and travel industry by providing a comprehensive range of services and support to the Airline Cargo and travel Industry. Since its inception, TWA Ltd has been governed by its core values of integrity and hard work and provides solutions that are knowledge driven and technology enabled. TWA Ltd has firmly established its market position, and has a committed team with expertise in Air cargo/travel solutions. Our Core Activities are GSA / CSA / Representation for Online and Offline International Airlines worldwide. We are GSSA/CSA of Philippine Airlines, Beijing Capital Airlines, Cambodia Angkor Air, Copa Airlines,Sri-Lanka Airlines.. We have developed expertise in the field of Air cargo/passengers operations in terms of Professional Manpower, Infrastructure and Support Systems. Our knowledge of local market conditions, eye for detail, together with our dedication and commitment to improve service delivery and serving our clients’ needs is what makes us unique. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế/ International Customer Services trong ngành được tuyển dụng tại bởi TRANS WORLD AVIATION. TRANS WORLD AVIATION đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế/ International Customer Services cách đây lúc 14/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
TRANS WORLD AVIATION
Địa chỉ: 6th Floor, Hai Au building 39B Truong Son, Tan Binh district, Ho Chi Minh city; 8th floor, ACB Tower, 10 Phan Chu Trinh, Ha Noi
Quy mô: 100-499 nhân viên