Call Center Supervisor
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 390 lượt xem
Ngày cập nhật: 07/06/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
• Set up & manage the Call Center activities
• Co-ordinating with Customer Services Group to deal with processing customer information and requests/queries
• Training Customer Services staffs with Call Center skills
• Entrench Toyota Financial Services as the Toyota Dealers' first choice for financial and related services through quick, effective and accurate data entry and loan contract settlement
• Provide transparent and regular reporting on status, timelines, success and failures on all Customer
• Handle customer inquiries, complaint by telephonically and follow up customer calls where necessary
• Ensure all compliance requirements are documented, procedures written, control points implemented into business processes and reporting undertaken within prescribed timelines
• Ensure all legal documentation is kept safely; securities are registered and maintained accurately.
• Other duties/tasks assigned by Head of Group/Dept.
• Co-ordinating with Customer Services Group to deal with processing customer information and requests/queries
• Training Customer Services staffs with Call Center skills
• Entrench Toyota Financial Services as the Toyota Dealers' first choice for financial and related services through quick, effective and accurate data entry and loan contract settlement
• Provide transparent and regular reporting on status, timelines, success and failures on all Customer
• Handle customer inquiries, complaint by telephonically and follow up customer calls where necessary
• Ensure all compliance requirements are documented, procedures written, control points implemented into business processes and reporting undertaken within prescribed timelines
• Ensure all legal documentation is kept safely; securities are registered and maintained accurately.
• Other duties/tasks assigned by Head of Group/Dept.
Yêu cầu ứng viên
• Degree qualified in a quantitative discipline.
• Experience in Banking/ Financial customer services and strong experience in call center operations.
• Experience in a team management is a plus
• Effective written and oral communicator.
• Good time management skills
• Good attention to detail
• Willing to be multi-skilled
• Experience in Banking/ Financial customer services and strong experience in call center operations.
• Experience in a team management is a plus
• Effective written and oral communicator.
• Good time management skills
• Good attention to detail
• Willing to be multi-skilled
Quyền lợi được hưởng
- Tháng 13, KPI
- Bảo hiểm sức khỏe
- Du lịch nước ngoài
- Bảo hiểm sức khỏe
- Du lịch nước ngoài
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM
Unit 04 – 05, 12th Floor, Saigon Centre Tower 2. No 67, Le Loi Street, Ben Nghe Ward, Dist 1, HCMC
Người liên hệ: HR Dept
Unit 04 – 05, 12th Floor, Saigon Centre Tower 2. No 67, Le Loi Street, Ben Nghe Ward, Dist 1, HCMC
Người liên hệ: HR Dept
Công ty TNHH MTV Tài chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên thứ 33 trong số 37 công ty tài chính trên thế giới của Tập đoàn Dịch vụ ...Chi tiết
Công ty TNHH MTV Tài chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên thứ 33 trong số 37 công ty tài chính trên thế giới của Tập đoàn Dịch vụ Tài Chính Toyota (TFSC) của Nhật Bản. Mục tiêu kinh doanh TFSVN hướng tới là cung cấp các sản phẩm tài chính cho các Khách hàng mua xe Toyota tại các Đại lý ủy quyền của Toyota tại Việt Nam. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Call Center Supervisor trong ngành được tuyển dụng tại bởi TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM. TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Call Center Supervisor cách đây lúc 06/07/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM
Địa chỉ: Unit 04 – 05, 12th Floor, Saigon Centre Tower 2. No 67, Le Loi Street, Ben Nghe Ward, Dist 1, HCMC
Quy mô: 25-99 nhân viên