Call Center Manager / Operational Supervisor / Head of Operations

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 294 lượt xem

Ngày cập nhật: 06/01/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Job Description
As a Call Center Supervisor you will be in charge of day to day operation of the Operations Department (OutboundInbound Calls, emails, Zalo) and takes responsibility for establishing call center objectives, assigning tasks, motivating and disciplining employees and drive/assess performance.

The goal is to do everything possible to ensure that technology is utilized to a maximum and that staff are well-organized and productive.

PRIMARY DUTIES / RESPONSIBILITIES:
• Daily running and call center management. Supervise the work of team managers (Team Leaders, QA, trainers, Scheduling and Planning, over 30 team members in the team).
• Conduct effective resource planning to maximize the productivity of resources (people, technology etc.)
• Collect and analyze call-center statistics (conversions, productivity, customer service metrics, costs, etc).
• Review Quality Assurance/Quality Control reports on a daily/weekly basis . Drive improvements.
• Collaborate with other company departments. Ensure execution of directly-related activities as well as those under the responsibility of other leaders

Yêu cầu ứng viên

• 3+ years’ experience in call center outbound calls management (Telemarketing is preferable)
• Experience managing IVR/Auto-dialer
• Experience drafting policy and procedures
• Analytical mindset with keen attention to detail. Demonstrated problem solving and process improvement skills
• Ready to get your “hands dirty,” and excel in a fast-paced environment
• Self-Motivated. Ability to work independently with minimal supervision

PREFERRED QUALIFICATIONS:
• Previous experience in finance is a plus.
• COPC or equivalent qualification is a plus
• Previous experience in the Outsource call center is a plus.
• Previous experiance with forcforce managment systems is a plus

Quyền lợi được hưởng

- In accordance with Company Policy

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Bạn đang xem tin việc làm Call Center Manager / Operational Supervisor / Head of Operations trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP. CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Call Center Manager / Operational Supervisor / Head of Operations cách đây lúc 01/02/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Call Center Manager / Operational Supervisor / Head of Operations

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ