Associate Manager/ Manager, Admin and Support

Mức lương: 12-15 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 60 lượt xem

Ngày cập nhật: 29/11/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Bảo hiểm, Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Job purpose
Job holder is responsible to execute administration, contest and recruitment support for Bancassurance in order to ensure delivering of a professional, high quality and efficient administration service

Major accountabilities
- Work with Bancassurance sales manager to clarify recruitment needs and support for recruitment process
- Planning, scheduling and promoting Bancassurance event, including meetings, conferences, interviews, orientations, training sessions.
- Design and execute regularly contests for SLV and Partner Sales Forces to encourage sales activities.
- Collaborate with other Bancassurance functions to identify the need, determine cost and plan all support services, including procurement and administrative services.
- Form an administrative support team, helping with general supports and working with colleagues to ensure good communication and administration activities are in place.

Yêu cầu ứng viên

Specialized knowledge
- Insurance/Finance/Banking knowledge/experience
- Computer skill
- English is preferable
- Effective communication
- Servicing mindset and strong collaboration

Problem solving
Clearly understand Division’s vision to provide specific recommendation and solution to achieve sales support targets. Solid problem solving therefore required.

Education and experience
- University graduate, preferred Computer science, Business analysis, and/or Information technology;
- 3 year working experience, preferred Insurance/Banking industry, and/or Reporting & Business analysis sections, and/or management Information system;
- Experience in administration and/or client service and/or system and project implementation;

Communication scope
- Motivated and ambitious
- Flexible and adaptable to change
- Innovative and willing to challenge status
- Self-starter
- Excellent communication skills with internal and external stakeholders
- Personable and able to manage stakeholders to achieve desired outcomes

Quyền lợi được hưởng

- Nghỉ phép, Thưởng tháng 13, Thưởng AIP, Pension, Health Care, Health check,.....

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED
SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED
29th Floor, Vietcombank Tower, 5 Melinh Square, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Function
Founded in March 2013, Sun Life Vietnam aims to provide financial solutions to help customers enjoy a secure and brighter future. Sun Life Vietnam has already established itself as the 6th largest life insurance provider and a market leader and industry pioneer in pensions. For details please visit www.sunlife.com.vn. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Associate Manager/ Manager, Admin and Support trong ngành được tuyển dụng tại bởi SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED. SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Associate Manager/ Manager, Admin and Support cách đây lúc 29/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 29th Floor, Vietcombank Tower, 5 Melinh Square, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Associate Manager/ Manager, Admin and Support

Mức lương: 12-15 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ