Assistant Customer Services Manager
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 454 lượt xem
Ngày cập nhật: 17/03/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
+ Manage loan documents and customer services activities.
+ Represent in signing loan offer and secured transaction application.
+ Control points implemented into business processes.
+ Review, update and develop activities of customer services function.
+ Create and maintain customer services working manual.
+ Review and develop on loan administration policy and procedures to streamline workflow.
+ Implement Credit Policies and Procedures changes within Company’s overall Strategic Plans.
+ Assist to Manager in the administrative affairs such as appointment of new staff, assignment, training, etc.
+ Work in close coordination with other departments to ease process and information flow.
+ Report undertaken within prescribed timelines.
+ Represent in signing loan offer and secured transaction application.
+ Control points implemented into business processes.
+ Review, update and develop activities of customer services function.
+ Create and maintain customer services working manual.
+ Review and develop on loan administration policy and procedures to streamline workflow.
+ Implement Credit Policies and Procedures changes within Company’s overall Strategic Plans.
+ Assist to Manager in the administrative affairs such as appointment of new staff, assignment, training, etc.
+ Work in close coordination with other departments to ease process and information flow.
+ Report undertaken within prescribed timelines.
Yêu cầu ứng viên
+ Degree qualified in a quantitative discipline.
+ At least 01 years in similar position.
+ Require experience gained in Banking or Finance industries.
+ Require knowledge about Credit Analysis, Disbursement.
+ Effective written and oral communicator.
+ Good time management skills and attention to detail.
+ At least 01 years in similar position.
+ Require experience gained in Banking or Finance industries.
+ Require knowledge about Credit Analysis, Disbursement.
+ Effective written and oral communicator.
+ Good time management skills and attention to detail.
Quyền lợi được hưởng
- 13th month salary + KPI bonus
- Healthcare Insurance
- 15 annual leave days
- Healthcare Insurance
- 15 annual leave days
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM
Unit 04 – 05, 12th Floor, Saigon Centre Tower 2. No 67, Le Loi Street, Ben Nghe Ward, Dist 1, HCMC
Người liên hệ: HR Dept
Unit 04 – 05, 12th Floor, Saigon Centre Tower 2. No 67, Le Loi Street, Ben Nghe Ward, Dist 1, HCMC
Người liên hệ: HR Dept
Công ty TNHH MTV Tài chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên thứ 33 trong số 37 công ty tài chính trên thế giới của Tập đoàn Dịch vụ ...Chi tiết
Công ty TNHH MTV Tài chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên thứ 33 trong số 37 công ty tài chính trên thế giới của Tập đoàn Dịch vụ Tài Chính Toyota (TFSC) của Nhật Bản. Mục tiêu kinh doanh TFSVN hướng tới là cung cấp các sản phẩm tài chính cho các Khách hàng mua xe Toyota tại các Đại lý ủy quyền của Toyota tại Việt Nam. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Assistant Customer Services Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM. TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Assistant Customer Services Manager cách đây lúc 16/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM
Địa chỉ: Unit 04 – 05, 12th Floor, Saigon Centre Tower 2. No 67, Le Loi Street, Ben Nghe Ward, Dist 1, HCMC
Quy mô: 25-99 nhân viên