Administrative Staff Officer
Mức lương: 12-15 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 152 lượt xem
Ngày cập nhật: 25/03/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Kế toán/Kiểm toán, Tổ chức sự kiện/Quà tặng, Dịch vụ khách hàng
Mô tả công việc
1. Operating and maintaining daily activities of the office include:
- Management and supply of stationery, work equipment.
- Manage and provide clerical service.
- Managing and providing business services.
- Managing and providing meeting room services.
2. Monitoring and implementing payment procedures for the types of operating costs of the office such as electricity, water, switchboard ....
3. Communicate and guide when customers come to the company
4. Working with sales department
5. Supporting the Board of Directors in other administrative-related jobs when required.
6. Rendering sight translations of documents and other written materials.
- Management and supply of stationery, work equipment.
- Manage and provide clerical service.
- Managing and providing business services.
- Managing and providing meeting room services.
2. Monitoring and implementing payment procedures for the types of operating costs of the office such as electricity, water, switchboard ....
3. Communicate and guide when customers come to the company
4. Working with sales department
5. Supporting the Board of Directors in other administrative-related jobs when required.
6. Rendering sight translations of documents and other written materials.
Yêu cầu ứng viên
JOB REQUIREMENTS
- Must have Experience in accounting
- Only female candidate
- At least a college degree in Office Administration, finance, economics or other subjects related to office management.
- Proficient in using MS-Office tools, PPT, and excel spread sheet.
- Excellent communication in English
- Must be good at paper work.
- Must have negotiation skills
BENEFIT:
• Salary from 12 million VND
• Working from Monday – Friday
• Fully entitled to statutory welfare policies.
• Opportunity to participate directly in operational system improvement projects.
• Other preferential regimes according to the Company's regulations.
- Must have Experience in accounting
- Only female candidate
- At least a college degree in Office Administration, finance, economics or other subjects related to office management.
- Proficient in using MS-Office tools, PPT, and excel spread sheet.
- Excellent communication in English
- Must be good at paper work.
- Must have negotiation skills
BENEFIT:
• Salary from 12 million VND
• Working from Monday – Friday
• Fully entitled to statutory welfare policies.
• Opportunity to participate directly in operational system improvement projects.
• Other preferential regimes according to the Company's regulations.
Quyền lợi được hưởng
- Salary from 12 million VND
- Fully entitled to statutory welfare policies
- Opportunity to participate directly in operational system improvement projects
- Fully entitled to statutory welfare policies
- Opportunity to participate directly in operational system improvement projects
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI QUỐC TẾ OMAH
Bạn đang xem tin việc làm Administrative Staff Officer trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI QUỐC TẾ OMAH. CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI QUỐC TẾ OMAH đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Administrative Staff Officer cách đây lúc 23/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI QUỐC TẾ OMAH
Địa chỉ:
Quy mô: Đang cập nhật