Administration Staff / Receptionist
Mức lương: 10-12 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 143 lượt xem
Ngày cập nhật: 17/09/2018
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Biên/Phiên dịch, Hành chính/Văn phòng
Mô tả công việc
Prepare quotations, renting contracts…as sales ‘s request;
Manage meeting minutes, related policies, the exchanged information between company and customers, ETC;
Receive, manage and keep updating customer master data into system;
Responsible for welcoming guests in a friendly and professional manner;
Handle all incoming calls, answer inquiries, take and forward messages;
Maintain the appearance of the front desk: ensure a good- looking, clean & tidy reception corner & lobby area;
Receive and transfer letter/ magazine/ package tenants or tenants’ mail boxes;
Handle office stationery, make purchase orders (meal, equipment, ETC.);
Translate documents;
Manage meeting minutes, related policies, the exchanged information between company and customers, ETC;
Receive, manage and keep updating customer master data into system;
Responsible for welcoming guests in a friendly and professional manner;
Handle all incoming calls, answer inquiries, take and forward messages;
Maintain the appearance of the front desk: ensure a good- looking, clean & tidy reception corner & lobby area;
Receive and transfer letter/ magazine/ package tenants or tenants’ mail boxes;
Handle office stationery, make purchase orders (meal, equipment, ETC.);
Translate documents;
Yêu cầu ứng viên
Good communicating skill; Customer service skill;
Easy-going, Active, Organized;
Have 1 Year working experience in Receptionist/ Admin. Fresh graduate are also welcome to apply;
Good command in English (all skills);
Familiar with MS Office.
Easy-going, Active, Organized;
Have 1 Year working experience in Receptionist/ Admin. Fresh graduate are also welcome to apply;
Good command in English (all skills);
Familiar with MS Office.
Quyền lợi được hưởng
- Training and career evolution opportunities;
- An international standard working environment;
- Trusting and empowering our employees;
Macbook or iMac will be provied for working
- Attractive salary and Performance Bonus & Company trip.
- Working in fast-space, demanding environment with chances to move up
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
- An international standard working environment;
- Trusting and empowering our employees;
Macbook or iMac will be provied for working
- Attractive salary and Performance Bonus & Company trip.
- Working in fast-space, demanding environment with chances to move up
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
Cách thức ứng tuyển
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Giới thiệu về công ty

Tier International
H3 Building, 384 Hoang Dieu, Ward 6, District 4, HCMC
Người liên hệ: Nguyen Thi Le Diem
H3 Building, 384 Hoang Dieu, Ward 6, District 4, HCMC
Người liên hệ: Nguyen Thi Le Diem
We are International company that provide its services in over 45 countries worldwide. The TIER INTERNATIONAL company is operating in fields of marketing/ market research. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Administration Staff / Receptionist trong ngành được tuyển dụng tại bởi Tier International. Tier International đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Administration Staff / Receptionist cách đây lúc 21/09/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tier International
Địa chỉ: H3 Building, 384 Hoang Dieu, Ward 6, District 4, HCMC
Quy mô: 25-50 nhân viên