Administration Executive - Temporary

Mức lương: 12-15 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 235 lượt xem

Ngày cập nhật: 17/07/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Y tế/Dược, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

Key Job Purpose:
• To execute office administration work
• To assist application of import licences
• To support sales & marketing, logistics, RA tasks

Summary of Functional Duties & Responsibilities:
1. To support sales department in preparing sales contract and tender dossier, supporting customers in providing documents (such as: COO, COQ of instruments).
2. To support logistic department in managing instruments storage and transportation.
3. To assist application of import licences:
- To adjust application dossiers of import licences as requested by Ministry of Health.
- To meet officers at Ministry of Health when needed.
- To learn new regulations issued by Ministry of Health.
4. To support marketing department in promotion events/scientific seminars (to find suitable venues, rental contract negotiation, contact clients for their accommodation during events).
5. To organize company events (meeting, company trips, year-end party, staff’ birthday, Mid-autumn festival, Children’s day)
6. Other Administrative activities: office operation, stationary, collect and record document, receipts, book meeting, arrange transportation, accommodation...

*** Working Location: Sysmex Vietnam - Hanoi Branch: 10th Floor, Vinaconex Building, 34 Lang Ha st., Dong Da Dist., Hanoi

*** Working Time: From 1/8/2019-30/04/2020

Yêu cầu ứng viên

- Minimum Education: Diploma in College/ University or equivalent
- Minimum Experience: Min 2 years working experience of office administration work in foreign invested company
- Skills and Knowledge Required: PC literate, English Communication
- Attitude Required: Positive mindset of customer satisfaction, teamwork and compliance
- Knowledge Desired but not Essential: Healthcare business

BENEFIT:
• Attractive Salary
• Allowance of: Transportation + Meal + Phone
• Annual leave
• Health and Other Insurances: as per company policy
• Working environment: professional and dynamic. Opportunity to develop long term career path

Key Competencies :
1. Organisation and Accomplishment
2. Business Acumen - Cost Awareness
3. Teamwork

Quyền lợi được hưởng

- IN ACCORDANCE WITH COMPANY POLICY
- TRANSPORTATION ALLOWANCE + MEAL ALLOWANCE

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CTY TNHH SYSMEX VIỆT NAM
CTY TNHH SYSMEX VIỆT NAM
106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8
Người liên hệ: HR Dept.
Ngành nghề : thiết bị y tế Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Administration Executive - Temporary trong ngành được tuyển dụng tại bởi CTY TNHH SYSMEX VIỆT NAM. CTY TNHH SYSMEX VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Administration Executive - Temporary cách đây lúc 15/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CTY TNHH SYSMEX VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8

Quy mô: 10-24 nhân viên


Việc làm tương tự

Administration Executive - Temporary

Mức lương: 12-15 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ