Admin Staff/ Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự (Lương Gross: 9 - 14 Triệu/tháng)
Mức lương: 12-15 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 133 lượt xem
Ngày cập nhật: 20/10/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự, Pháp luật/Pháp lý
Mô tả công việc
- Implementation of social insurance procedures for employees. ( TS24 software)
- Updating, managing records, making labour contracts for employees.
- Timekeeping, payroll for employees, bonus for sales department
- Organize and perform logistics work for internal meetings.
- Keeping company documents.
- Other task as Manager request.
Benefit
• 12 annual leave days
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Law
• According to the company's policy
• Dynamic, proactive and creative working environment
• Competitive salary
• Work place; 114 - 116 Mỹ Kim 2,Tân Phong, District 7
• Work from Monday to Saturday morning
- Updating, managing records, making labour contracts for employees.
- Timekeeping, payroll for employees, bonus for sales department
- Organize and perform logistics work for internal meetings.
- Keeping company documents.
- Other task as Manager request.
Benefit
• 12 annual leave days
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Law
• According to the company's policy
• Dynamic, proactive and creative working environment
• Competitive salary
• Work place; 114 - 116 Mỹ Kim 2,Tân Phong, District 7
• Work from Monday to Saturday morning
Yêu cầu ứng viên
• Fluent in speaking English.
• Having at least 1 year of experience in human resource management.
• Proficiency in using office computer.
• Ability to adapt the job quickly, proactively and control the job.
• Be careful, meticulous, thoughtful, detailed, honest and enthusiastic.
• Good interpersonal skills, cooperative working attitude, for overall effectiveness.
• High responsibility for the job.
• Having at least 1 year of experience in human resource management.
• Proficiency in using office computer.
• Ability to adapt the job quickly, proactively and control the job.
• Be careful, meticulous, thoughtful, detailed, honest and enthusiastic.
• Good interpersonal skills, cooperative working attitude, for overall effectiveness.
• High responsibility for the job.
Quyền lợi được hưởng
- Bonus 350%/year
- 12 days annual leave
- 12 days annual leave
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty
NHÀ HÀNG BORNGA
114 - 116 , Mỹ Kim 2 , P. Tân Phong , Quận 7, Tp.HCM.
Người liên hệ: Phòng Nhân sự
114 - 116 , Mỹ Kim 2 , P. Tân Phong , Quận 7, Tp.HCM.
Người liên hệ: Phòng Nhân sự
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM & ĐỒ UỐNG SW - Nhà hàng thịt nướng Hàn Quốc. Nhà hàng chúng tôi hiện có mặt tại các quốc gia: Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Malaysia..Hiện tại cần tuyển dụng nhân sự cho Trụ sở HCM và Chi nhánh Hà Nội. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Admin Staff/ Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự (Lương Gross: 9 - 14 Triệu/tháng) trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi NHÀ HÀNG BORNGA. NHÀ HÀNG BORNGA đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Admin Staff/ Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự (Lương Gross: 9 - 14 Triệu/tháng) cách đây lúc 13/11/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
NHÀ HÀNG BORNGA
Địa chỉ: 114 - 116 , Mỹ Kim 2 , P. Tân Phong , Quận 7, Tp.HCM.
Quy mô: 25-99 nhân viên