Admin Officer

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 111 lượt xem

Ngày cập nhật: 04/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Biên/Phiên dịch

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Manage and control of warehouse for retail items, consumable items, assets at headquarter.
• Perform the stock take of warehouses and assets at headquarter.
• Office communication and equipment support including phones and PCs
• Responsible for conveyance and delivery as needed by the office
• Stationary stock and utilities management for head office
• Handling payment processes for head office related purchases
• Administrative support for documentation such as notarization and certification
• Provide support for purchasing as and when appropriate
• Maintain standards at clinics by setting up guidelines and policies, and ensuring proper implementation at all times.
• Uphold consistency of high maintenance standards by performing regular inspection of the properties and its facilities and immediately addressing any issues thereof.
• Source, recommend, and liaise with outside contractors as well as service providers as and when needed, and oversees/ inspects quality of work contracted.
• Manage contracts and reports in compliance with regulatory requirement such as waste disposal and environmental reports, and ensure timely renewals contract for all clinics
• Working with authorities on notices and alerts from Environment Inspection, Fire Protection Inspection, Ward/District Inspection, and Department of Health Inspection.
• Provide support for purchasing as and when appropriate
• Any other tasks or responsibilities as required by the Management.
• Ad-hoc tasks given by immediate Line Manager.

Yêu cầu ứng viên

• High sense of responsibilities
• At least 3 years experience as an administrative officer
• Knowledge of office management systems and procedures
• Working knowledge of office equipment, like printers, scanners and fax machines
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular)
• Excellent time management skills and the ability to prioritize work
• Attention to detail and problem solving skills
• Excellent written and verbal communication skills in English
• Strong organizational skills with the ability to multi-task
• University degree; additional qualification as an Administrative assistant or Secretary will be a plus

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary
- Insurance and other benefits in accordance Vietnamese labor code & Free Chiropractic treatment
- Professional working environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

PHÒNG KHÁM CHUYÊN KHOA TRỊ LIỆU THẦN KINH CỘT SỐNG HOA KỲ (ACC)
PHÒNG KHÁM CHUYÊN KHOA TRỊ LIỆU THẦN KINH CỘT SỐNG HOA KỲ (ACC)
41-43 Tran Cao Van, Ward 6, District 3, Ho Chi Minh City
Người liên hệ: HR Department
ACC is the first chiropractic clinic opened and registered in 2006 under the Ministry of Health, Vietnam. We specialize in the treatment of Acute and Chronic back and neck pain, Sports Injuries, and Childhood Spinal problems such as Scoliosis, Flat Feet etc. We have been in Vietnam for 10 years, ...Chi tiết
ACC is the first chiropractic clinic opened and registered in 2006 under the Ministry of Health, Vietnam. We specialize in the treatment of Acute and Chronic back and neck pain, Sports Injuries, and Childhood Spinal problems such as Scoliosis, Flat Feet etc. We have been in Vietnam for 10 years, and have a long-term commitment to provide excellent chiropractic care to Vietnamese and Expatriates. ACC là Phòng Khám chuyên khoa đầu tiên và được đánh giá là tốt nhất về thần kinh cột sống tại Việt Nam. Được thành lập từ năm 2006, Phòng Khám Chuyên Khoa Trị Liệu Thần Kinh Cột Sống Hoa Kỳ là Phòng Khám được trang bị đầy đủ các thiết bị hiện đại để đảm bảo cho việc chữa trị các bệnh lý liên quan đến thần kinh cột sống cũng như chữa trị tốt trong chấn thương thể thao và chăm sóc sức khỏe hiệu quả. Phòng khám ACC với kinh nghiệm điều trị hơn 7 năm tại Việt Nam đã nổi tiếng với những bài trị liệu hiệu quả dành cho các chứng đau lưng, đau cổ, đau đầu gối, nhức đầu, v.v…, phòng khám chuyên khoa thần kinh cột sống ACC của chúng tôi vẫn luôn phấn đấu là đơn vị tiên phong áp dụng các phương pháp kỷ thuật trị liệu thần kinh cột sống tốt nhất cho bệnh nhân trong và ngoài nước. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Admin Officer trong ngành được tuyển dụng tại bởi PHÒNG KHÁM CHUYÊN KHOA TRỊ LIỆU THẦN KINH CỘT SỐNG HOA KỲ (ACC). PHÒNG KHÁM CHUYÊN KHOA TRỊ LIỆU THẦN KINH CỘT SỐNG HOA KỲ (ACC) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Admin Officer cách đây lúc 04/03/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

PHÒNG KHÁM CHUYÊN KHOA TRỊ LIỆU THẦN KINH CỘT SỐNG HOA KỲ (ACC)

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 41-43 Tran Cao Van, Ward 6, District 3, Ho Chi Minh City

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Admin Officer

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ