Admin Officer

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 133 lượt xem

Ngày cập nhật: 28/08/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự, Bảo hiểm

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

1. Office Administration Management
 Seal control
 General managing Administration tasks and control quality of works for HN & HCM Office such as:
- Office car arrangement: car schedule, car renting with saving cost; etc…
- Weekly itineraries of BOM and line managers;
- Visa and work permit for locals and expatriates;
- Air ticket and accommodation management
- Payment request for supplier;
- Filling document in/out
- Buy monthly telephone allowance for office staffs/driver
- Back up the receptionist’s tasks in HN Office when she is on leave
 Other jobs assigned by the line manager
2. Events organizing
 Organizing Internal events for Company such as Culture activities, Team buildings, Meetings, CSR activities, Birthday Party, etc.
 In charge of Annual health check for employee nationwide.

3. Insurance
 Do claim of property/moto vehicle/hull/public liability, etc. Insurance
 Keep contact with Insurance & broker, prepare supporting documents

4. Other jobs assigned by the line manager - HR&Administration Manager

Yêu cầu ứng viên

1/ Business:
- Understanding administration works in the Company and implement effectively
- Carrying out the administration/insurance works in effectively and proactively
2/ Co-operate closely and effectively
- Proactively in coordinate with other staffs in working schedule, car schedule, booking tickets and hotels; supporting insurance document enough
3/ Administration works smoothly and effectively
- To manage booking hotels, car, ticket timely, Company car, taxi, rental car, etc. cost saving and effectively
- To manage administration tasks in Hanoi & HCMC Office in general
- To manage internal events effectively
4/ Person:
- English skills/ Processional skills
- Experienced with equal position in FDI company over 2 years
- Hard working & thoughful
- Can work under pressure and tough deadline
- Candidates who have experience in HR will be a plus.

Quyền lợi được hưởng

- Year end Bonus - 2-4months
- PVI health care insurance with attractive package
- Team building

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

ASPHALT DISTRIBUTION COMPANY LIMITED (ADCO)
ASPHALT DISTRIBUTION COMPANY LIMITED (ADCO)
Lầu 2, Galleria Metro 6, 59 Xa Lộ Hà Nội, Phường Thảo Điền, Quận 2, TP HCM.
Người liên hệ: Ms. Hoai - HR Department
Asphalt Distribution Company Limited (ADCo) is a 100% foreign owned enterprise (100% FOE) under TIPCO-Thailand, operating in transport construction. At the moment, we are seeking the potential candidates to fill the following positions: HSSE Manager Website: http://www.adco.com.vn/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Admin Officer trong ngành được tuyển dụng tại bởi ASPHALT DISTRIBUTION COMPANY LIMITED (ADCO). ASPHALT DISTRIBUTION COMPANY LIMITED (ADCO) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Admin Officer cách đây lúc 26/09/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

ASPHALT DISTRIBUTION COMPANY LIMITED (ADCO)

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Lầu 2, Galleria Metro 6, 59 Xa Lộ Hà Nội, Phường Thảo Điền, Quận 2, TP HCM.

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Admin Officer

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ