Admin Executive

Mức lương: 15-20 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 116 lượt xem

Ngày cập nhật: 22/11/2023

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 3 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng

Số lượng:1

Giới tính:Nữ

Bằng cấp:

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Office Management
+ Take care and ownership on accommodation, working station, telephone system including contact list of staff and partners, facilities such as : photocopier, projector, ...
+ Take care on hygiene of office and office activities
• Administration duties implementation
+ Courier services (local & oversea)
+ Ensure monthly office payments on time to suppliers as : electricity, drinking water, parking, internet & tel fees, stationery, cleaner, photocopy fee
+ Travel support : ticket, hotel, transportation > get quotations, booking, following/checking on payment
and support on monthly expense claims.
+ Support to other office department : flower for opening stores, gift & flowers to KOL, gifts to partners, ....
+ Carry out/doing/collecting & coordinating with lawyer office on signing and stamp all docs of all depts
+ Take responsibility on booking transport as grab/247/ahamove in couriers and goods delivery and follow course of dispatch.
• Supporting new door opening (devices/ops facilities/…)
• Stores support management (claim, store facility purchase ….)
+ Support to Retail operation : buying all stationary, drinking water, equipment and goods delivery for store and event sales on time; coordinating/supporting b/w IT issues, .....
• Supplier management - Office cost controlling (accommodation, transportation, stationery, ….)
• Petty cash management
+ Maintain and record of expenses through correct petty cash in daily operation of office and store.
+ Process expense claims according to management approval

Yêu cầu ứng viên

• Diploma/ Degree in Business and/or relevant experience in retail industry
• Having at least 3 years of experience in related tasks/assignment
• Excellent computer skills
• Excellent interpersonal, planning and organization skills to multi-task in a fast pace environment
• Positive work attitude and able to work under pressure, and proactive in work process
• Meticulous and good communication skills & report-writing skill
• Good English in reading & writing skills

Quyền lợi được hưởng

• Tham gia BHXH, BHYT, BHTN full lương
• Lương tháng 13
• Thưởng KPI
• Tham gia BH sức khỏe Bảo Việt 24/7
• Được staff code mua sản phẩm Skechers giảm 50%

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

SKECHERS VIETNAM TRADING LIMITED
SKECHERS VIETNAM TRADING LIMITED
Saigon Trade Center, 37 Ton Duc Thang
Công ty chúng tôi đang hướng đến sự phát triển toàn diện nhất trong mọi lĩnh vực. Điều đó có nghĩa rằng chất lượng nhân sự đóng vai trò hàng đầu khi đề ra mục tiêu này! Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Admin Executive trong ngành được tuyển dụng tại bởi SKECHERS VIETNAM TRADING LIMITED. SKECHERS VIETNAM TRADING LIMITED đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 3 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Admin Executive cách đây lúc 26/10/2023 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SKECHERS VIETNAM TRADING LIMITED

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Saigon Trade Center, 37 Ton Duc Thang

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Admin Executive

Mức lương: 15-20 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ