Admin Executive

Mức lương: 12-15 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 132 lượt xem

Ngày cập nhật: 05/12/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự, Hàng không

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

- Job title: Admin Executive
- Employment status: Full time
- Department: People
- Job Location: Hanoi
- Report to: Head of People Department
- Direct report from: Office Drivers, Cleaner

RESPONSIBILITY
1/ Reception and phone operator
- Ensure Reception area portrays the company’s quality standard and professional
- Greet and welcome visitors at reception area.
- Answer queries from customers, suppliers, referring them to contact points at which they can obtain further information.
- To carry out the day to day administration of the front office, including answering the incoming phones in a courteous and appropriate manner, divert calls as required, take messages and the distribution of post within office.
2/ Admin tasks
- To liaise with other departments regarding matters arising including Security, building services, parking, time keeping record/report, etc.
- Update staff profile (at least once/ month)
- Reconcile taxi bill, transport bills (office use), phone bills and courier bills, staff travel bills.
- Receive stationary orders from department, purchase and deliver stationary following the purchasing guidelines
- Prepare logistics for meetings, briefing and trainings
- Event support, union activities (staff birthday, wedding, funeral, monthly briefing, summer trips, team buildings, etc)
- Prepare working station for new hired employees
- Manage the uniform order and uniform supplies.
3/ Service Expat employees and company’s visitors
- Work permit arrangement
- Visa arrangement
- Work with the Aviation to apply the flight license, health certificates, and other required papers for them to work in Vietnam
4/ Manage the office drivers and office car
- Manage the office car’s schedule
- Manage the office cars insurances
- Check the car related expenses
5/ Admin purchasing
- Purchasing services related to Admin and HR (EMS, mail service, office furniture, stationary, name card, letter head, envelops, etc)
- Implementing the Purchasing procedures /forms within budget
6/ Support HR Manager
- Assignments as requested by the HRM

WHAT WE OFFER
- A competitive salary package with annual bonus
- Health Care and Personal Accident Insurance 24/24
- 16 days annual leave, 10 days sick leave
- Working Hours: Monday to Friday 8:30am to 5.30pm.
- Social club with monthly in/out of office activities
- Annual staff party and company-wide team building days
- Summer vacation within Vietnam and ASEAN countries

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor Degree in business management or Foreign language or related fields
- At least 02 year experience in Admin role
- Able to communicate and present effectively with internal & external customers in English and Vietnamese.
- Good attention to details
- Team player with proven ability to work under pressure
- Self-directed, displays initiative and can work independently to focus on results.
- Literacy in Microsoft Office

Quyền lợi được hưởng

- A competitive salary package with annual bonus and paid holidays
- Health Care and Personal Accident Insurance 24/24
- Working Hours: Monday to Friday 8:30am to 5.30pm

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

Thiên Minh Group
Thiên Minh Group
Tầng 11, Tòa nhà VietBank - 70-72 Bà Triệu, Hoàn Kiếm
Người liên hệ: HR
Được thành lập năm 1994 tại Việt Nam, Tập đoàn Thiên Minh (TMG) hiện là một trong những doanh nghiệp hàng đầu Đông Nam Á chuyên cung cấp các dịch vụ du lịch và khách sạn. Hằng năm Thiên Minh đón chào khoảng 90,000 khách du lịch và phục vụ ...Chi tiết
Được thành lập năm 1994 tại Việt Nam, Tập đoàn Thiên Minh (TMG) hiện là một trong những doanh nghiệp hàng đầu Đông Nam Á chuyên cung cấp các dịch vụ du lịch và khách sạn. Hằng năm Thiên Minh đón chào khoảng 90,000 khách du lịch và phục vụ khoảng 200,000 khách lưu trú tại các khách sạn thuộc tập đoàn. Với vai trò là một tập đoàn du lịch, TMG cung cấp đầy đủ và toàn diện các dịch vụ du lịch cho du khách tại khu vực Đông Nam Á bao gồm các hoạt động điều hành tour du lịch lữ hành, dịch vụ lưu trú, du thuyền, phương tiện đi lại cũng như các dịch vụ đặt tour và phòng khách sạn và đại lý du lịch cho khách sỉ và lẻ. Trải qua 24 năm hoạt động và phát triển, từ một doanh nghiệp nhỏ chuyên điều hành các tour du lịch mạo hiểm tại Việt Nam với thương hiệu Buffalo Tours, ngày nay TMG là một trong những tập đoàn du lịch hàng đầu Đông Nam Á với ba lĩnh vực kinh doanh chính: Du Lịch (điều hành tour & dịch vụ vận tải); Khách sạn (sở hữu và quản lý khách sạn) và Trực Tuyến (website đặt phòng khách sạn trực tuyến iVIVU.com) Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Admin Executive trong ngành được tuyển dụng tại bởi Thiên Minh Group. Thiên Minh Group đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Admin Executive cách đây lúc 03/01/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Thiên Minh Group

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 11, Tòa nhà VietBank - 70-72 Bà Triệu, Hoàn Kiếm

Quy mô: 500-1000 nhân viên


Việc làm tương tự

Admin Executive

Mức lương: 12-15 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ