Admin and Customer Care Staff

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 100 lượt xem

Ngày cập nhật: 01/02/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Marketing/Quảng cáo

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Thái Nguyên


Mô tả công việc

1. Management of customer information data: Receive all information of customer; manage and update customers’ information data.
2. Support and provide information to customers: Provide information to customers periodically and when necessary, manage and maintain telephone hot-line and Email to support the customer in time;

3. Receipt, processing and feedback of customers including receiving information, comments, complaints, feedback from customers and coordinating with related divisions for resolution, control progress and response information to customer; prevent and avoid arising complaints for increasing the satisfaction of customers.
4. customer care and gratitude: Contact customer for survey after using products of the company, hold the programs of customer care as planned.
5. actively call customers for counseling, informing services, promotions and new sales policies of the company.
6. Capture customer requirements, learn customer expectations for service, and report to management.
7. Perform administrative tasks of the department including drafting documents, documents, contracts ... preparation for the meeting, organization of transactions with customers
8. Monitoring and reconciliation of debts with customers; Contact the customer to recover the debt.
9. Collect, analyze, synthesize sales data, output consumption and report for management board.
10. /Other related task assigned by head of the division.

Yêu cầu ứng viên

- Candidate required: 01
- Age: 22 - 35
- Workplace: Thai Nguyen
- Qualification: Bachelor of business administration, marketing or related majors.
- Experience: over 1 years.
- Fluent in English, soft skills, especially communication and negotiation skills
- Salary to be negotiated (basic salary 200 - 300 USD)
- To be entitled to social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits in accordance with the law and the company

Contact:
NatsteelVina Company Ltd,. (Group 21, Cam Gia Ward, Thái Nguyên City) or Representative office in Ha Noi (floor 14th Lilama 10, Le Van Luong, Tu Liem, Ha Noi)
CV sent via VietnamWorks

Quyền lợi được hưởng

- Salary to be negotiated
- Incentive for sale and marketing department according to sales incentive regime of the company
- Bonus for moth 13th, , holiday....

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH NatsteelVina
Công ty TNHH NatsteelVina
Phường Cam Giá, TP. Thái Nguyên, tỉnh Thái Nguyên
Bạn đang xem tin việc làm Admin and Customer Care Staff trong ngành được tuyển dụng tại bởi Công ty TNHH NatsteelVina. Công ty TNHH NatsteelVina đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Admin and Customer Care Staff cách đây lúc 24/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Công ty TNHH NatsteelVina

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Phường Cam Giá, TP. Thái Nguyên, tỉnh Thái Nguyên

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Admin and Customer Care Staff

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ