Accounting & Administration Associate_ Ha Noi Branch
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 257 lượt xem
Ngày cập nhật: 28/08/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Kế toán/Kiểm toán, Hành chính/Văn phòng, Nhân sự
Mô tả công việc
Làm việc tại: Hội sở chính, tầng 20, tháp Vincom A, 191 Bà Triệu, Hai Bà Trưng, Hà Nội
1. Accounting
- Internal accounting:
+ Booking entries related to maintain operational activities such as: water, electricity, fuel expenses etc.; marketing expenses; tools & equipments purchasing etc.
+ Calculating monthly remuneration for employees; SI, HI, UI, Union fee and PIT.
- Customer related accounting:
+ Keep track of disbursement calendar
+ Keep track of collection of principle and interest calendar
+ Calculating interest payable for customers
+ Invoicing for customers
- Other accounting works:
+ Assisting in preparing quarterly, annually tax declaration
+ Assisting in preparing ad hoc reports/Performance Management Reports regarding request of Manager of Division
+ Other works
2. Human Resources & Administration
- Maintaining and keep update of personnel profiles, drafting labor contracts and other personnel decisions / documents.
- Update the employee’s data to insurance software when required.
- Settle the insurance payment monthly.
- Complete the process of increasing/decreasing number of insurance applicants.
- Managing documents and company seal.
- Managing valuable papers, cash.
- Other administration works.
1. Accounting
- Internal accounting:
+ Booking entries related to maintain operational activities such as: water, electricity, fuel expenses etc.; marketing expenses; tools & equipments purchasing etc.
+ Calculating monthly remuneration for employees; SI, HI, UI, Union fee and PIT.
- Customer related accounting:
+ Keep track of disbursement calendar
+ Keep track of collection of principle and interest calendar
+ Calculating interest payable for customers
+ Invoicing for customers
- Other accounting works:
+ Assisting in preparing quarterly, annually tax declaration
+ Assisting in preparing ad hoc reports/Performance Management Reports regarding request of Manager of Division
+ Other works
2. Human Resources & Administration
- Maintaining and keep update of personnel profiles, drafting labor contracts and other personnel decisions / documents.
- Update the employee’s data to insurance software when required.
- Settle the insurance payment monthly.
- Complete the process of increasing/decreasing number of insurance applicants.
- Managing documents and company seal.
- Managing valuable papers, cash.
- Other administration works.
Yêu cầu ứng viên
* Knowledge and technical skills
- Knowledge of accounting/ finance/ admin.
- Familiarity with computerized accounting systems.
- Ability to perform basic and higher mathematical calculations.
- Ability to work under pressure and tight deadlines.
- Ability to work as a team player and promote a cooperative work atmosphere.
- Advanced MS Word and Excel skills
* Education/Training
- Bachelor degree in finance / banking / accounting / auditing / economics required
* Interaction and communication
- Fluent English speaker
- Knowledge of accounting/ finance/ admin.
- Familiarity with computerized accounting systems.
- Ability to perform basic and higher mathematical calculations.
- Ability to work under pressure and tight deadlines.
- Ability to work as a team player and promote a cooperative work atmosphere.
- Advanced MS Word and Excel skills
* Education/Training
- Bachelor degree in finance / banking / accounting / auditing / economics required
* Interaction and communication
- Fluent English speaker
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CHO THUÊ TÀI CHÍNH TNHH BIDV - SUMI TRUST
tầng 20, tháp Vincom A, 191 Bà Triệu, Hai Bà Trưng, Hà Nội
Người liên hệ: Phòng Nhân sự
tầng 20, tháp Vincom A, 191 Bà Triệu, Hai Bà Trưng, Hà Nội
Người liên hệ: Phòng Nhân sự
Công ty Cho thuê Tài chính TNHH BIDV - SuMi TRUST có trụ sở chính ở trung tâm của thủ đô Hà Nội và các chi nhánh tại 3 thành phố lớn nhất đất nước (Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng), chuyên cung cấp sản phẩm cho thuê tài ...Chi tiết
Công ty Cho thuê Tài chính TNHH BIDV - SuMi TRUST có trụ sở chính ở trung tâm của thủ đô Hà Nội và các chi nhánh tại 3 thành phố lớn nhất đất nước (Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng), chuyên cung cấp sản phẩm cho thuê tài chính cho cả doanh nghiệp Việt Nam và FDI để hỗ trợ sự phát triển bền vững trong hoạt động sản xuất, quản lý, và kinh doanh. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Accounting & Administration Associate_ Ha Noi Branch trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CHO THUÊ TÀI CHÍNH TNHH BIDV - SUMI TRUST. CÔNG TY CHO THUÊ TÀI CHÍNH TNHH BIDV - SUMI TRUST đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Accounting & Administration Associate_ Ha Noi Branch cách đây lúc 25/09/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY CHO THUÊ TÀI CHÍNH TNHH BIDV - SUMI TRUST
Địa chỉ: tầng 20, tháp Vincom A, 191 Bà Triệu, Hai Bà Trưng, Hà Nội
Quy mô: 25-99 nhân viên