
Nguyễn Thanh Hà
Marketing
Giới tính: Nữ
Địa chỉ: 156/7N Tô Hiến Thành, P.15, Q.10
Thông tin cơ bản
Ngành nghề: Marketing/Quảng cáo
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 12/03/2020
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 15-20 triệu
Mục tiêu nghề nghiệp
My aim is to be a talented Marketer. I have the skills related to Marketing and Sales so I can use my all skills to make a successful career in Marketing field. My future plan is to make an excellent Marketing campaign which will help me to gain a reputation for myself as well as the company. By doing so, I can contribute to the development of the company.
- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt
Kỹ năng bản thân
Microsoft Office: Word/ Excel/ PowerPoint.
Management.
Planning.
Communication.
Teamwork
- Kỹ năng tổ chức
- Kỹ năng giao tiếp
- Kỹ năng làm việc theo nhóm
- Giải quyết vấn đề
- Kỹ năng lãnh đạo
- Kỹ năng thuyết trình
- Lập kế hoạch
- Quản lý thời gian hiệu quả
- Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
- Tư duy sáng tạo
Kinh nghiệm làm việc
Brand Marketing Executive | Maison Joint Stock Company (JSC)
- Be responsible for all marketing activities of 5 brands: TOPSHOP, TOPMAN, WAREHOUSE, DOROTHY PERKINS, OASIS, make sure everything is well respected in terms of Principle guidelines.
- Planning, manage, monitor, on-site checking all marketing campaigns/ activities through various chanels: Social, Event, OOH, shooting, KOLs…
- Brief & write copy for diverse marketing distributions (social, POSM…)
- Collaborate with managers in preparing marketing budgets and monitoring expenses.
- Teamwork with vendors, project team, stores & other departments to ensure highly result.
- Reports & other tasks assigning by manager.
Senior Social Media - Content Creator | IDM Vietnam
- Leader of 6 main Social projects: Vietnam Airlines, Vietcombank, PV GAS, Cambodia Angkor Air, Label 5, WOWWEEKEND.
- Planning and measuring the results of a marketing campaign – Social Media part.
- Planning, coordinating and creating Contents: Website/ Facebook/ Youtube...
- Advertising and report.
Social Media Executive | VTC Intecom
- Planning & Creating content: Facebook platform
- Planning and implementing Social - internal communication events.
- Community management.
- Partner relationship management and communication.
Học vấn bằng cấp
Bachelor of HCMC University of Education
Major: International Relationship