Nguyễn Thanh Hà

Marketing

Ngày sinh: 05/12/1995
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: 156/7N Tô Hiến Thành, P.15, Q.10
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Marketing/Quảng cáo
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 12/03/2020
Kinh nghiệm: 3 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 15-20 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

My aim is to be a talented Marketer. I have the skills related to Marketing and Sales so I can use my all skills to make a successful career in Marketing field. My future plan is to make an excellent Marketing campaign which will help me to gain a reputation for myself as well as the company. By doing so, I can contribute to the development of the company. 

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

Microsoft Office: Word/ Excel/ PowerPoint.
Management.
Planning.
Communication.
Teamwork

  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng lãnh đạo
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
  • Tư duy sáng tạo

Kinh nghiệm làm việc

Brand Marketing Executive | Maison Joint Stock Company (JSC)

- Be responsible for all marketing activities of 5 brands: TOPSHOP, TOPMAN, WAREHOUSE, DOROTHY PERKINS, OASIS, make sure everything is well respected in terms of Principle guidelines.
- Planning, manage, monitor, on-site checking all marketing campaigns/ activities through various chanels: Social, Event, OOH, shooting, KOLs…
- Brief & write copy for diverse marketing distributions (social, POSM…)
- Collaborate with managers in preparing marketing budgets and monitoring expenses.
- Teamwork with vendors, project team, stores & other departments to ensure highly result.
- Reports & other tasks assigning by manager.

Senior Social Media - Content Creator | IDM Vietnam

- Leader of 6 main Social projects: Vietnam Airlines, Vietcombank, PV GAS, Cambodia Angkor Air, Label 5, WOWWEEKEND.
- Planning and measuring the results of a marketing campaign – Social Media part.
- Planning, coordinating and creating Contents: Website/ Facebook/ Youtube...
- Advertising and report.

Social Media Executive | VTC Intecom

- Planning & Creating content: Facebook platform
- Planning and implementing Social - internal communication events.
- Community management.
- Partner relationship management and communication.

Học vấn bằng cấp

Bachelor of HCMC University of Education

Major: International Relationship