Dương Huy Hoàng Lộc

Business Development

Ngày sinh: 19/07/1994
Giới tính: Nam
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: Xã Tân Kim, Huyện Cần Giuộc, Tinh Long An
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh, Long An, Vĩnh Long
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Hành chính/Văn phòng
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 06/02/2020
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: Thương lượng

Mục tiêu nghề nghiệp

I'm a proficient in English, Computer skill and I have experience working as a Customer Service Officer. With such helps, my objective is to become a professional Business Development, contributing to production progress, growing up with company and striving to be a senior in the field of Business and Customer Care in future.

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
  • Tư duy sáng tạo

Kinh nghiệm làm việc

Nov 2018 - Present
Tex Vietnam Co. LTDCustomer Service Officer
Main responsibilities:
-Take printout order received from Sales Executive, check and match order, fulfill order form, add loss quantity and bulk sample, highlight information. 
-Create contract on software. Cross check to ensure it match with original order and avoid wrong key-in.  
-Send contract to customer to get confirmation and keep in touch with them to respond promptly their request. 
-Input order in the system. Convert order to Order Acceptance on  software after getting confirmation from customer. 
-Check materials with warehouse. Send Order Acceptance to production team and discuss about ready date of to inform customer about delivery date of shipping sample and bulk quantity. 
-Follow progress completed of orders. Revise order in system in case order changed. Delay delivery date with customer when order can't catch progress. 
-Send shipping sample to customer before dispatching shipment if they request. Inform logistic team when orders can be dispatched. 
-Report weekly orders list and shipments list. 
-Update dispatched orders into system. Create invoices on software and inform accounting team invoice numbers. 
-Maintain existing customers. Work with customer directly without Sales Executive when they book repeat order or order with normal product. 
-Support internal departments to solve some issues arise with orders. Communicate with them for the arrangement of shipment. 
-Work in team with Customer Service department to ensure the orders process being handled smoothly. 
-Collaborate within team & another team to clear-off order pending daily.
Jan 2017 - April 2018
Binh Minh advertisement Co. LTDOffice Secretary
-Consult products and answer customers' queries via phone and email.
-Compose contracts and final settlement for customer.
-Advertise products on media publications such as: banner, posters, leaflets... 
-Make reports of business operation every month.
 

Học vấn bằng cấp

2012 - 2016: University of Agriculture and Forestry, Ho Chi Minh city. Major: Bachelor of Economics in Agriculture and Forestry


2009: B National Certificate in English