Tran Thi Thuy Duong

Customer service, marketing staff

Ngày sinh: 17/09/1994
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: Linh Trung, Thu Duc, HCM
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Marketing/Quảng cáo, Điện/Điện tử/Điện lạnh
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 01/02/2020
Kinh nghiệm: 4 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 15-20 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

The goal in my career paths is to build a comprehensive development not only in knowledge but also in individual skills with regards to sales process, supply chain, marketing.

I also seek for a job to pursue a highly rewarding career as well as professional work environment where I can utilize my skills and knowledge efficiently for the organization and individual growth.

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

- Photoshop

- Illustrators

- Microsoft Office

 

  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
  • Tư duy sáng tạo

Kinh nghiệm làm việc

SONION VIETNAM CO. LTD (Feb 2018 –until now)

Customer Service officer for US market

Range of Responsibilities

• Order management.

• Control shipments.

• Collaborate and coordinate internally with all supply chain and engineers.

• Interact and fulfill all customer requests in short time.

• Vendor Managed Inventory (VMI) management: build and maintain safety stock for customers.

• Documentation, reports.

Achievement: brought the customer satisfaction proportion from 60% to 96% within 6 months by building individual tools to control customer stock.

 

USM HEALTHCARE MEDICAL DEVICES FACTORY JSC.  (August 2016 – Jan 2018)

Marketing - Product Development Secretary

Range of Responsibilities

• Administrator for domestic and oversea exhibitions.

• Research and launch news products into market.

• Manage for content and images in labels, boxes, brochures, standees, exhibition booth, …

• Control sample inventory.

Achievement: gained numerous contracts with distributions via oversea exhibitions  

 

HA NAM TCI CORP (Jun 2015 - July 2016)

Purchasing staff

Range of Responsibilities

• Forecast and manage purchase orders.

• Seek for potential suppliers.

• Negotiate for prices and contracts.

• Handle for maintenance relevant.

• Documentation.

Achievement: Became one of the best purchasers in purchasing department, help company climbed by 15% in profit

 

STUDENT TIME (2012 - 2016)

Apprentice: 3 months of probation in Ha Nam TCI CORP.

Part-time job: promotion girl, waitress, …

Social activities: became leader of soft skill group, joined “Exam Season Support”, charity campaigns. 

Học vấn bằng cấp

Bachelor of Business Administration in Nong Lam University (2012 -2016)

• GPA: 8.38/10 ~ 3,48/4

• English: IELTS 6.0

• Computer: B certification of office computer skill

• Scholarships for exceptionally excellent student (terms 2013-2014, 2014-2015, 2015- 2016)

• Scholarships from Lotte group, Athena IT Centre.

• Award in the National Youth Entrepreneurship Competition.