Đàm Linh Kiều

Administration/ Customer Service/Translation

Ngày sinh: 27/02/1995
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ:
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Biên/Phiên dịch, Dịch vụ khách hàng, Hành chính/Văn phòng
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 15/08/2019
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: Thương lượng

Mục tiêu nghề nghiệp

Seeking an opportunity in Administration/Customer Service position to optimize my communication and problem-solving skills to contribute to increased customer satisfaction as well as to ensure company's smooth operation.

Kỹ năng bản thân

  • Translating/ Interpreting
  • Customer service
  • Microsoft word
  • Presentation
  • Collaboration

Kinh nghiệm làm việc

  • DOCTOR ASSISTANT/INTERPRETER/ CUSTOMER SERVICE at AMERICAN CHIROPRACTIC CLINIC

           Apr. 2018 - May 2019
- Serve as primary contact between patients and doctor
- Maintain patient files 
- Schedule all patients
- Assist patients/doctor with interpreting Vietnamese in English and vice versa
- Prepare reports for patients
- Follow up with patients after treatments
- Explain/give further information regarding to patients' condition
- Arrange workshop
- Make phone call to special patients
- Pay careful attention to special patients and report to the doctor 
- Follow up with Therapists (notify changes, get feedback on particular patients, etc.)

  • FRONT DESK OFFICER at AMERICAN EDUCATION GROUP

           Mar. 2017 -  Mar. 2018
- Be the contact point of internal employees and external clients
- Maintain company contact list
- Handle incoming phone calls
- Receive comments/ complaints from parents/ students then transfer to related departments
- Follow up parents/students meeting schedule with the President
- Manage office supplies (paper, photocopier, etc.)
- Arrange rooms for meeting/testing
- Proceed payment request for monthly expenses (taxi/drinking water/mobilephone/ etc.)
- Receive and deliver documents/packages
- Support Sales team

  • INTERN at VIETNAM LEATHER CORP

           Oct. 2016 -  Dec. 2016
- Write and upload product advertising posts on Alibaba.com
- Introduce/consult products and answer customers' queries via email
- Translate documents from English to Vietnamese and vice versa
- Prepare quotation for different product categories
- Assist training for newcomers

Học vấn bằng cấp

EDUCATION
MAJOR: BUSINESS ENGLISH
 Nov. 2013 - Dec. 2017
HO CHI MINH CITY OPEN UNIVERSITY
 

CERTIFICATE
Business English Certificate (BEC) 2017