Nguyễn Tiến Hùng

IT HelpDesk/ IT Network Admin

Ngày sinh: 16/12/1993
Giới tính: Nam
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: 105 Doan Ke Thien Cau Giay Ha Noi
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hà Nội
Ngành nghề: IT phần cứng/mạng
Trình độ học vấn: Kỹ sư
Ngày cập nhật: 05/07/2019
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 12-15 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

Become a professional IT Network Admin in 2-3 years

Have the opportunity to work in a foreign company

Knowledge of client working environment (windows, office, linux, AD …)

Improve network, system, security, … knowledge

Good experience in networking and systems as well as communication and foreign language skills

 

Kỹ năng bản thân

- Be able to read the English documents
- Have good knowledge: AD, NAC, Peplink, Virgo, PRTG , VPN, Cisco, Ruskus, Unifi, SVN, PBX ,
WDS, Fortinet, Pfsense and Windows
- Time efficient, systematic working method
- Strong point in working with group
 

Kinh nghiệm làm việc

  • ITC INNOVATED TECHNOLOGY FOR COMMUNICATION JOINT STOCK COMPANY (ITC JSC)  06/2017 - 10/2017
    • IT SUPPORT

                    - Customer Services Center.
                    - Support end-user.
                    - Deploy the project infrastructure.
                    - Installation, maintenance and replacement of equipment support
                    - Solve daily operation issues (printer, computer, virus, servers, software, call center,…)
                    - Assessment/Inventory of assets
                    - Research and propose solutions, technology products
 

  • HARVEYNASH GROUP  11/2017 - Now
    • IT HELPDESK
      - Administrator Network, Router, Firewall, FileServer, Wireless controller, VPN
      - Software and License Monitor and Reporting
      - Support for Guest/Customer
      - Troubleshooting: Hardware, Software
      - Solve daily operation issues (Print, Computer, virus, servers, software, call center,…)
      - Plan and give the solution to improve Hardware Issue
      - To improve the Helpdesk Processing
      - To update the HelpDesk Document
      - Daily Monitor and Check status of Running services of Server
      - Reporting to ITM
      - Control SVN
      - Grant permission for user
      - Control camera system
       

Học vấn bằng cấp

2012 – 2017  ACADEMY OF CRYPTOGRAPHY TECHNIQUE
2017 – 2018  CCNA – Cisco Certified Network Associate Routing & Switching in PNH Center
2018 – 2019  MCSA – Microsoft Certificated Solution Associate in PNH Center