
Trịnh Ngọc Trúc Linh
Nhân viên kinh doanh
Giới tính: Nữ
Địa chỉ: Hà Huy Giáp, Quận 12, TP.HCM
Thông tin cơ bản
Ngành nghề: Biên/Phiên dịch, Hành chính/Văn phòng, Kinh doanh/Bán hàng
Trình độ học vấn: Cao đẳng
Ngày cập nhật: 14/08/2020
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 7-10 triệu
Mục tiêu nghề nghiệp
- Be aware of myself as an open-minded and always take things serious when it comes to work, that I am giving all my mind and strength in trying to achieve as far as I could from assigned job. And so that I can contribute my accomplishment to company’s success.
- For future, I set up a target for upcoming 3 years to have a certain position in society. Therefore, it is a great pleasure of mine to have an opportunity to contribute to your company.
- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt
Kỹ năng bản thân
- Watching, listening thoroughly to generalize and solve problems
- Good at teamwork
- Able to work under high pressure with high responsibility
- Creative, flexibility
- Highly adapted with new working atmostphere
- Kỹ năng giao tiếp
- Kỹ năng làm việc theo nhóm
- Giải quyết vấn đề
- Kỹ năng thuyết trình
- Lập kế hoạch
- Quản lý thời gian hiệu quả
- Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
- Tư duy sáng tạo
Kinh nghiệm làm việc
1. Freelance translator (2015-Current)
- To translate topics from English to Vietnamese, Vietnamese to English (business, online news)
- To attach translated subtitles through certain software
- To edit translated content from other translator
2. Sales Excutive
Carimax Saigon Ltd. (7/2018-10/2019)
- Customer care for both old and new
- To receive and follow contract; develop new product if needed
- To take over requests, issue arising for updating with customer
- To manage information and data of customers
- To follow credit order, save documents, contracts related to company’s products
- To assist Sales Director in office work
- To prepare a meeting room if needed
- To translate documents and interpret contents during meeting to discuss with related departments
- To process any assigned job by Sales Director
Học vấn bằng cấp
- Bachelor in Business English
- IELTS Certificate