Trịnh Ngọc Trúc Linh

Nhân viên kinh doanh

Ngày sinh: 01/09/1997
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: Hà Huy Giáp, Quận 12, TP.HCM
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Biên/Phiên dịch, Hành chính/Văn phòng, Kinh doanh/Bán hàng
Trình độ học vấn: Cao đẳng
Ngày cập nhật: 14/08/2020
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 7-10 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

  • Be aware of myself as an open-minded and always take things serious when it comes to work, that I am giving all my mind and strength in trying to achieve as far as I could from assigned job. And so that I can contribute my accomplishment to company’s success. 
  • For future, I set up a target for upcoming 3 years to have a certain position in society. Therefore, it is a great pleasure of mine to have an opportunity to contribute to your company.
  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

-  Watching, listening thoroughly to generalize and solve problems
-  Good at teamwork
-  Able to work under high pressure with high responsibility
-  Creative, flexibility
-  Highly adapted with new working atmostphere

  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
  • Tư duy sáng tạo

Kinh nghiệm làm việc

1.  Freelance translator (2015-Current)
-  To translate topics from English to Vietnamese, Vietnamese to English (business, online news)
-  To attach translated subtitles through certain software
-  To edit translated content from other translator


2.  Sales Excutive
Carimax Saigon Ltd. (7/2018-10/2019)

-  Customer care for both old and new
-  To receive and follow contract; develop new product if needed
-  To take over requests, issue arising for updating with  customer
-  To manage information and data of customers
-  To follow credit order, save documents, contracts related to company’s products
-  To assist Sales Director in office work
-  To prepare a meeting room if needed
-  To translate documents and interpret contents during meeting to discuss with related departments
-  To process any assigned job by Sales Director

Học vấn bằng cấp

  1. Bachelor in Business English
  2. IELTS Certificate