
Nguyễn Quỳnh Yến Nghi
Booker Ground Service - Ticketing
Giới tính: Nữ
Địa chỉ: 29/5/2 đường số 6, khu phố 6, phường Hiệp Bình Phước, Quận Thủ Đức, TPHCM
Thông tin cơ bản
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Du lịch, Khách sạn/Nhà hàng
Trình độ học vấn: Cao đẳng
Ngày cập nhật: 23/06/2020
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 12-15 triệu
Mục tiêu nghề nghiệp
I look forward to working at professional, high-income international corporations.
I want to have the opportunity to learn and interact with people from many countries, improve my language skills, improve my skills and skills, have the opportunity to advance as well as find where competency will be recorded.
- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt
Kỹ năng bản thân
- Kỹ năng tổ chức
- Kỹ năng giao tiếp
- Kỹ năng làm việc theo nhóm
- Giải quyết vấn đề
- Kỹ năng thuyết trình
- Lập kế hoạch
- Quản lý thời gian hiệu quả
- Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
Kinh nghiệm làm việc
WORK EXPERIENCE
RONG VIET VH TRAVEL
10/2017 - 6/2018
Responsibilities: Sales and Operator
• Find information about services related to: Dining,
accommodation, transportation, Guides and ancillary services. • Create a program for inbound and unbound delegations.
• Building and calculating the price of tours
• Consulting for customers on tour routes
• Arrange guide and service before the tour departs
• Combine with accounting to settle service fees and liabilities
PHAT THANH GIANG TRAVEL – BCD TRAVEL
06/2018 – 06/2020
Responsibilities: Travel Consultant
• Handle and support for ground service of business travel (hotel, car, train) In accordance with the policy of each customer account
• Arrange guide and service before the guest uses in hotel, car, train services
• Check your debit monthly and take responsibility for each customer's issue / good feedback
• Responsible for withdrawing invoices and vouchers after each service and reporting to the tax accountant.
• Send a weekly Management information system - MIS report to the area manager
Học vấn bằng cấp
Hệ cao đẳng ngành Quản Trị Dịch Vụ Du Lịch & Lữ Hành
Trường Đại Học HUTECH