Nguyễn Quỳnh Yến Nghi

Booker Ground Service - Ticketing

Ngày sinh: 15/11/1995
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: 29/5/2 đường số 6, khu phố 6, phường Hiệp Bình Phước, Quận Thủ Đức, TPHCM
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Du lịch, Khách sạn/Nhà hàng
Trình độ học vấn: Cao đẳng
Ngày cập nhật: 23/06/2020
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 12-15 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

I look forward to working at professional, high-income international corporations.
I want to have the opportunity to learn and interact with people from many countries, improve my language skills, improve my skills and skills, have the opportunity to advance as well as find where competency will be recorded.

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới

Kinh nghiệm làm việc

WORK EXPERIENCE

RONG VIET VH TRAVEL

10/2017 - 6/2018

Responsibilities: Sales and Operator
• Find information about services related to: Dining,
accommodation, transportation, Guides and ancillary services. • Create a program for inbound and unbound delegations.
• Building and calculating the price of tours
• Consulting for customers on tour routes
• Arrange guide and service before the tour departs
• Combine with accounting to settle service fees and liabilities

PHAT THANH GIANG TRAVEL – BCD TRAVEL

06/2018 – 06/2020 

Responsibilities: Travel Consultant

• Handle and support for ground service of business travel (hotel, car, train) In accordance with the policy of each customer account
• Arrange guide and service before the guest uses in hotel, car, train services
• Check your debit monthly and take responsibility for each customer's issue / good feedback
• Responsible for withdrawing invoices and vouchers after each service and reporting to the tax accountant.
• Send a weekly Management information system - MIS report to the area manager

Học vấn bằng cấp

Hệ cao đẳng ngành Quản Trị Dịch Vụ Du Lịch & Lữ Hành

Trường Đại Học HUTECH