Ngô Ngọc Mỹ

HR Executive

Ngày sinh: 24/08/1992
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Đã kết hôn
Địa chỉ: District 1, HCMC
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 15/06/2020
Kinh nghiệm: 4 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 7-10 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

- Short-term: Securing a stable job, becoming a highly qualified staff, accumulating further experience as well as consolidating work-handling skills efficiently, accurately and quickly

- Long-term: Becoming a professional Senior Human Resource employee who brings a great deal of value to colleagues and makes a remarkable contribution to the proliferation of the Company

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

- Proficient computer skills (MS Office: Word, Excel, Powerpoint, etc.)

- Good communication and organization skills

- Ability to summarize, report and work independently

- Having a good sense of responsibility and being able to withstand a high-pressure   work environment

- Being calm, sociable, careful and honest.

  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng lãnh đạo
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
  • Tư duy sáng tạo

Kinh nghiệm làm việc

Mar 2016 – Present                    

Melilea International Vietnam Co., Ltd   

HR - Administrative Officer (Directly report to the foreign employer)

Main responsibilities:

  • Posting job recruiments; screening qualified applicants; conducting interviews in order to select suitable candidates
  • Checking attendance; implementing employee data management
  • Reporting timekeeping, salary, commission and personnel situation at the end of the month
  • Doing training and induction
  • Providing direct support to employees
  • Enhancing HR policies and company culture
  • Arranging meetings and scheduling company events
  • Planning to order stationery and supplies in the departments
  •  Managing internal database of the company
  •  Making monthly expense reports and sending them to management
  •  Receiving and classifing mails sent to the company
  •  Managing and organizing records about customers and business partners
  •  Storing and printing company documents for important events or meetings
  •  Receiving and transfering calls to the right staffs.

Học vấn bằng cấp

EDUCATION:

  • Apr 2009 – Mar 2010: Hamilton Heights High School, Indiana, USA
  • Nov 2010 – Feb 2014: University of Bolton

QUALIFICATIONS:

  •   2007                               The Third Prize at Provincial English Contest, An Giang
  •   2009                               Scholarship to study in the United States          
  •   2014                                BA of Business Administration
  •   2020                                Ielts Certificate 7.0