
Ngô Ngọc Mỹ
HR Executive
Giới tính: Nữ
Địa chỉ: District 1, HCMC
Thông tin cơ bản
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 15/06/2020
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 7-10 triệu
Mục tiêu nghề nghiệp
- Short-term: Securing a stable job, becoming a highly qualified staff, accumulating further experience as well as consolidating work-handling skills efficiently, accurately and quickly
- Long-term: Becoming a professional Senior Human Resource employee who brings a great deal of value to colleagues and makes a remarkable contribution to the proliferation of the Company
- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt
Kỹ năng bản thân
- Proficient computer skills (MS Office: Word, Excel, Powerpoint, etc.)
- Good communication and organization skills
- Ability to summarize, report and work independently
- Having a good sense of responsibility and being able to withstand a high-pressure work environment
- Being calm, sociable, careful and honest.
- Kỹ năng tổ chức
- Kỹ năng giao tiếp
- Kỹ năng làm việc theo nhóm
- Giải quyết vấn đề
- Kỹ năng lãnh đạo
- Kỹ năng thuyết trình
- Lập kế hoạch
- Quản lý thời gian hiệu quả
- Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
- Tư duy sáng tạo
Kinh nghiệm làm việc
Mar 2016 – Present
Melilea International Vietnam Co., Ltd
HR - Administrative Officer (Directly report to the foreign employer)
Main responsibilities:
- Posting job recruiments; screening qualified applicants; conducting interviews in order to select suitable candidates
- Checking attendance; implementing employee data management
- Reporting timekeeping, salary, commission and personnel situation at the end of the month
- Doing training and induction
- Providing direct support to employees
- Enhancing HR policies and company culture
- Arranging meetings and scheduling company events
- Planning to order stationery and supplies in the departments
- Managing internal database of the company
- Making monthly expense reports and sending them to management
- Receiving and classifing mails sent to the company
- Managing and organizing records about customers and business partners
- Storing and printing company documents for important events or meetings
- Receiving and transfering calls to the right staffs.
Học vấn bằng cấp
EDUCATION:
- Apr 2009 – Mar 2010: Hamilton Heights High School, Indiana, USA
- Nov 2010 – Feb 2014: University of Bolton
QUALIFICATIONS:
- 2007 The Third Prize at Provincial English Contest, An Giang
- 2009 Scholarship to study in the United States
- 2014 BA of Business Administration
- 2020 Ielts Certificate 7.0