LÊ HOÀI DIỄM

Nhân viên

Ngày sinh: 12/02/1994
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: 60/15 D2, P.16 Gò Vấp
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Hàng không, Hành chính/Văn phòng, Thời trang
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 03/06/2020
Kinh nghiệm: 3 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Trưởng nhóm
Mức lương mong muốn: Thương lượng

Mục tiêu nghề nghiệp

NA

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài

Kỹ năng bản thân

  • Kỹ năng giao tiếp
  • Giải quyết vấn đề
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Executive
VNG Corporation

09/2019 - 01/2020 ( 5 tháng )

- Be in charge of running and managing the call center daily with 4 agents. Monitor all calls to ensure that due procedures and quality standards are strictly adhered
- Schedule and organize shift patterns for other team members to ensure that customers are never left unattended
- Connecting with Airline company to update Term & and Condition, all organization’s products, services, procedures then guidelines and communicate same to all team members
- Build guideline/ training document / organize training session to Travel team for service Customer who have Hotel booking or Airline booking through ZaloPay app.
- Conduct regular review of all call center agents performance and submit regular reports to management to seek new ideas and strategies to improve performance at the center

Customer Service Teamleader
VietjetAir Call Center

12/2016 - 07/2019 ( 2 năm 8 tháng )

- To provide passengers all necessary information about their Flights include check in, baggage processing, reservations and ticketing, boarding of flights, special assistance ... via phone/email
- Connecting with all relevant department and agents in team. Team size is around 20 - 40 agents/ shift
- Handle and resolve customer complaints
- Ensure that clients are kept happy and satisfied at all times by providing prompt response and solutions to their challenges at all times
- Ensure a safe and harmonious working environment for all other team members and delegate duties to all team members 

Học vấn bằng cấp

2D GRAPHIC DESIGN BASIC
KEYFRAME - Video Design & Graphic Design School
10/2016 - 04/2017 

Chinese Language
Ton Duc Thang University
09/2012 - 09/2016 

Administrative Secretary
University of Economics HCM City
07/2015 - 12/2015