Tạ Vũ Phong

Nhân Viên Quản Lý Kênh OTA Khách Sạn

Ngày sinh: 24/04/1995
Giới tính: Nam
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: 14 Trần Mai Ninh, Phường 12, Quận Tân Bình, TP.HCM
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Du lịch, Kinh doanh/Bán hàng
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 26/05/2020
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Trưởng nhóm
Mức lương mong muốn: 12-15 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

Resilient Assistant Director with a proactive mindset. Beside that, I have extensive knowledge of organized operations, sales, and customer service which makes me believe I could be an ideal fit for this position.

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

Tiếng Anh: IELTS 7.5.

Kỹ Năng Máy Tính.

Kỹ Năng Sale

Kỹ Năng Chăm Sóc Khách Hàng

Kỹ Năng Điều Hành & Quản Lý OTA (Khách Sạn + Du Lịch)

  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng lãnh đạo
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
  • Tư duy sáng tạo

Kinh nghiệm làm việc

GRAPP - AKIZERO APARTMENT | 04/2019 - 06/2020

Airbnb Operation - Customer Service Specialist Leader 

  • Set price, run promotion for listings on Airbnb, Agoda, Booking.com.
  • Translate Airbnb content in languages: English, Korean, Chinese.
  • Operate 1000 listings & 300 accounts in Japan, Vietnam, Thailand.
  • Work with 100% foreigners - mostly Japanese, Korean, American.
  • Guide guess on check-in/check-out procedure, airport transfer.
  • Maintain superhost, good reviews for all account listings.

 

ASIAN TRUST TRANSLATION | 05/2018 - 04/2019

Project Manager - Assistant Director

  • Establish inbound marketing strategic direction for company.
  • Develop marketing and project departments.
  • Manage risks and control quality assurance of the project.
  • Control and calculate expenses of freelancers conducting projects.
  • Work with marketing team to build up new services.
  • Undertake different services regarding customers demands.

 

HOI AN EXPRESS | 02/2017 - 04/2018 Sale Executive - Customer Service Specialist

  • Conduct services for online bookings of tours and airport transfer.
  • Telesales, sale call, marketing email, airport-representative.
  • Summarize sales and report finacial revenue monthly.
  • Maintain and develop relationship with customers.
  • Cooperate with Product team to develop new itineraries.
  • Solve problem & complaint from customers & oversea suppliers. 

Học vấn bằng cấp

UNIVERSITY OF TECHNOLOGY HCMC

  • Major -English for Interpretation (Bachelor Degree)

English: IELTS 7.5