
LÊ HUỲNH YẾN NHI
Thư Ký/Trợ Lý/Supervisor/CSKH/Front Office/Admin
Giới tính: Nữ
Địa chỉ:
Thông tin cơ bản
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Khách sạn/Nhà hàng
Trình độ học vấn: Thạc sĩ
Ngày cập nhật: 26/05/2020
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Quản lý / Giám sát
Mức lương mong muốn: Thương lượng
Mục tiêu nghề nghiệp
Experienced Front Office Duty Manager with a demonstrated history of working in the hospitality industry and passion for guest relations and revenue management. Looking for a new opportunity where I can utilise my hospitality experience and achieve my goals.
- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt
Kỹ năng bản thân
- Manage front desk operations by completing a checklist of important daily tasks.
- Determine room and rate availability and making decisions that are in the best interest of the hotel.
- Ensure hotel charges are processed diligently to guest's accounts, invoices are accurate, billing instructions are verified, all necessary supporting bills and vouchers are attached for direct settlements.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure hotel standard SOP's.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Respond to inquiries from guests, travel agents, and referral networks regarding reservations, hotel information arriving by mail, telephone or through a central reservation system.
- Assist Finance with OTAs and travel agents commission processing.
- Maintain working relationships and communicates with all department.
Languages
- English - Working Proficiency
- Vietnamese - Native Proficiency
- Chinese (Mandarin) - Working Proficiency
Computer Skills
- Microsoft Office, Excel, Power Point
- OPERA (PMS) & OPERA Cloud (PMS)
- GuestCentrix (PMS)
- MICROS (POS)
- Kỹ năng tổ chức
- Kỹ năng giao tiếp
- Kỹ năng làm việc theo nhóm
- Giải quyết vấn đề
- Kỹ năng lãnh đạo
- Kỹ năng thuyết trình
- Lập kế hoạch
- Quản lý thời gian hiệu quả
- Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
Kinh nghiệm làm việc
2018 - 2019 Silkari Suites Chatswood (Australia)
Manager on Duty - Full Time
2016 - 2018 Silkari Suites Chatswood (Australia)
Guest Service Agent - Casual & Full Time
2014 - 2016 An Nong Group
Director Assistant
2012 - 2014 Le Meridien Singapore, Sentosa (formerly known as Mövenpick Heritage Hotel Sentosa)
Guest Service Agent - Training & Casual
2011 - 2012 Park Hyatt Saigon
Front Office Trainee
Học vấn bằng cấp
2016 - 2018 Blue Mountains International Hotel Management School
- Master of Hospitality and Tourrism Management
2012 - 2014 Federation University
- Bachelor of Hospitality Management