LÊ HUỲNH YẾN NHI

Thư Ký/Trợ Lý/Supervisor/CSKH/Front Office/Admin

Ngày sinh: 10/11/1992
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ:
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Khách sạn/Nhà hàng
Trình độ học vấn: Thạc sĩ
Ngày cập nhật: 26/05/2020
Kinh nghiệm: 5 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Quản lý / Giám sát
Mức lương mong muốn: Thương lượng

Mục tiêu nghề nghiệp

Experienced Front Office Duty Manager with a demonstrated history of working in the hospitality industry and passion for guest relations and revenue management. Looking for a new opportunity where I can utilise my hospitality experience and achieve my goals.

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

  • Manage front desk operations by completing a checklist of important daily tasks.
  • Determine room and rate availability and making decisions that are in the best interest of the hotel.
  • Ensure hotel charges are processed diligently to guest's accounts, invoices are accurate, billing instructions are verified, all necessary supporting bills and vouchers are attached for direct settlements.
  • Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure hotel standard SOP's.
  • Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
  • Respond to inquiries from guests, travel agents, and referral networks regarding reservations, hotel information arriving by mail, telephone or through a central reservation system.
  • Assist Finance with OTAs and travel agents commission processing.
  • Maintain working relationships and communicates with all department.

Languages 

  • English - Working Proficiency 
  • Vietnamese - Native Proficiency
  • Chinese (Mandarin) - Working Proficiency

Computer Skills

  • Microsoft Office, Excel, Power Point 
  • OPERA (PMS) & OPERA Cloud (PMS) 
  • GuestCentrix (PMS)
  • MICROS (POS)
  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Kỹ năng lãnh đạo
  • Kỹ năng thuyết trình
  • Lập kế hoạch
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới

Kinh nghiệm làm việc

2018 - 2019 Silkari Suites Chatswood (Australia)

Manager on Duty - Full Time

2016 - 2018 Silkari Suites Chatswood (Australia)

 

Guest Service Agent - Casual & Full Time

2014 - 2016 An Nong Group

Director Assistant

2012 - 2014 Le Meridien Singapore, Sentosa (formerly known as Mövenpick Heritage Hotel Sentosa)

Guest Service Agent - Training & Casual

2011 - 2012 Park Hyatt Saigon

Front Office Trainee

Học vấn bằng cấp

2016 - 2018 Blue Mountains International Hotel Management School

  • Master of Hospitality and Tourrism Management

2012 - 2014 Federation University

  • Bachelor of Hospitality Management