Nguyen Ngoc Nha Uyen

Nhân viên

Ngày sinh: 09/07/1994
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ: 854 đường Tạ Quang Bửu, phường 5, quận 8, TP. Hồ Chí Minh
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 27/05/2020
Kinh nghiệm: 3 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 10-12 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

Take experiences and knowledge of myself to developing myself in the F&B and Hospitality industries. Bring a lot value to Company and Customers. 

  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

Giải quyết vấn đề

Kỹ năng giao tiếp

Quản lý thời gian hiệu quả

Khả năng tự học và tiếp thu nhanh khi ở trong môi trường mới

  • Kỹ năng giao tiếp
  • Kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Giải quyết vấn đề
  • Quản lý thời gian hiệu quả
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới

Kinh nghiệm làm việc

Easia Travel       -      Senior Reservation Staff                                              July 2017 – May 2020

Main responsibilities:

- Handle all booking of restaurant and hotel (send new booking, amend and follow the process of company).

- Answer client’s complaints and solve troubles about restaurants & hotel via email, phone.

- Negotiating with suppliers to get the best contract rate for every year.

- Report for relation department about booking of month.

 

My Tour Viet Nam      -       Customer care                                              Jan 2017 – Jun 2017

Main responsibilities:

- Support customer, provide hotel/ resort information and advise the best choice of hotel when they need.

- Listen, receive and feedback to management directly about customer comments.

- Make sure all travel documents, including all terms and conditions, issue tickets and invoices are processed accurately.

- Building and maintaining good relationships with customers.

 

Tin Viet Travel and Events       -        Sales Staff (Intern)                  May 2016 – Aug 2016

Main responsibilities:

- Introduce, consult products and answer customers' queries via phone.

- Research customer information, contact and make a deal.

- Drafting documents, contracts and handle clerical job.

Học vấn bằng cấp

 TOEIC Certificate with score 540 issued by IIG Vietnam                      2019