viet nguyen

Quản lý ngành hàng, chuyên viên mua hàng

Ngày sinh: 01/01/1990
Giới tính: Nam
Tình trạng hôn nhân: Độc thân
Địa chỉ:
Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên Timviec24h. Đăng nhập nhà tuyển dụng mỗi ngày để nhận điểm xem ứng viên miễn phí.

Thông tin cơ bản

Nơi làm việc: Hà Nội
Ngành nghề: Kinh doanh/Bán hàng, Thực phẩm/Đồ uống
Trình độ học vấn: Cử nhân
Ngày cập nhật: 23/03/2020
Kinh nghiệm: 3 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Mức lương mong muốn: 12-15 triệu

Mục tiêu nghề nghiệp

My objective is to leverage my experience while continuing to be challenge. With more than 3 years experiences in retail market, I have many skills for dealing with supplier to get the best benefit for company. Especially, I have joined Bibomart from most scale-up time, that's why I understood about extend process and can withstand pressure so well.

Personally, I have the drive and determination to consistently achieve success as a leader in all-of the organization that I work in the past.

Beside-that, I looking to improve my position in the work force, expand my knowledge and skills. I am also looking to establish long term employment in friendly environment

  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt

Kỹ năng bản thân

Thành thạo excel: power pivot, pivot chart
Power point
Kỹ năng đàm phán, tìm kiếm NCC

Quản lý ngành hàng chuỗi bán lẻ

Assortment

Planogram, ERP

  • Kỹ năng tổ chức
  • Kỹ năng giao tiếp
  • Giải quyết vấn đề
  • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới

Kinh nghiệm làm việc

08/2018

Company: Giovanni Group

Position: Merchandiser

Description

Monitor and analyze the category performance in number of sales, profit, new products.
Follow the GP target.
Make purchase plan for new season.
Weekly review ABC report to solve high stock SKU.
Co-operate with Marketing to make promotion for customer.
Allocate product in system.
Co-operate with VM to display goods.

 

 

2016 – 07/2018

Company: Bibo-mart

Position: ACM Food Category/Merchandiser
Description

Sourcing for more suppliers and new products following company’s strategy on category growth and company’s policy.
Negotiate with suppliers on the trading terms.
Work daily with suppliers in term of stock/ pricing/ promotion/ branding.
Monitor and analyze the category performance in number of assortments, new products, sales, profit then develop and implement action plans to grow the category based on strategy.
Deal with supplier for the best promotion supports based on campaign

Học vấn bằng cấp

Cử nhân đại học Thương Mại

2012-2016