Customer Service Representative (CSR)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 369 lượt xem

Ngày cập nhật: 03/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Y tế/Dược

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Work with all members of the Customer Service Representative team to establish, promote and maintain effective customer service such as: greeting the client, answering the phone, assisting the client in completing all necessary documents, assisting the client in making an appointment, admitting new patients to the system, allocating appointments in the Clinic Management System, assisting with filing & photocopying, processing invoices.
• Handle customer complaints and ensure a swift response is given within 48 hours with guidance from the Customer Service Representative Supervisor or Customer Service Executive.
• Assist the client by keeping the client informed throughout their time in the clinic and maintaining their comfort e.g. offering tea & coffee, greeting the client on entry to the clinic.
• Ensure that the highest standard of customer service is provided in full accordance with both the company and clinic standard operating policies and procedures.

Yêu cầu ứng viên

JOB REQUIREMENTS:
• At least two years’ experience working in a client services position
• Diploma or Bachelor Degree or country equivalent.
• Proficient in English.
• Attention to detail and a problem solving approach.
• Customer-focused with good customer-handling skills.
• Ability to interact with various cultures and all levels in a multinational environment.
• Ability to analyze / solve problems in a fast paced environment.
• Ability to demonstrate a professional manner at all times
• Initiative, friendly, tactful attitude and empathy to patients.
• To be punctual and ensure good attendance.
• A neat and clean personal appearance.
• Willing to work on shift.

BENEFITS:
• Attractive salary and bonus
• Professional, dynamic working environment

If qualified candidate interested in this position, please send the English CV via VietnamWorks or to Raffles Medical Clinic in HCM: 167A Nam Ky Khoi Nghia Street, District 3, HCMC.

Quyền lợi được hưởng

- Salary month 13
- Annual health check
- 12 Annual Leave

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

RAFFLES MEDICAL
RAFFLES MEDICAL
167 A Nam Ky Khoi Nghia, District 3, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Raffles Medical Group is a leading medical group and the largest private group practice in Singapore. It has been operating for 40 years and has over 100 clinics and hospitals in Singapore, Hong Kong, China and Japan and now expanding into indochina. For more information, please visit www.rafflesmedicalgroup.com Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Representative (CSR) trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi RAFFLES MEDICAL. RAFFLES MEDICAL đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Representative (CSR) cách đây lúc 04/03/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

RAFFLES MEDICAL

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 167 A Nam Ky Khoi Nghia, District 3, HCMC

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Representative (CSR)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ