Customer Care Specialist
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 63 lượt xem
Ngày cập nhật: 08/07/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Biên/Phiên dịch
Mô tả công việc
• Liaising between guests and partners to resolve medium to high complexity issues via phone and email on various topics such as: modifications, cancellations or confirmation of reservations, special requests, easy complaints, etc.
• Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
• Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience
• Supporting your colleagues with peer learning, and being open to feedback from others
• Positively participating in company events, and in weekly team meetings
• Taking part in new projects and tests that we may need your help with
• Promoting the CityPASSS’s culture.
• Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
• Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience
• Supporting your colleagues with peer learning, and being open to feedback from others
• Positively participating in company events, and in weekly team meetings
• Taking part in new projects and tests that we may need your help with
• Promoting the CityPASSS’s culture.
Yêu cầu ứng viên
• Fluency in English and Vietnamese
• An affinity for offering excellent customer service
• Ability to adapt and work well under pressure in a fast-paced environment
• Ability to take ownership and solve problems
• Positive and resilient attitude
• Great teamwork skills
Customer Care Specialist Benefit:
• Attractive salary & bonus
• High quality insurance package ( health & social )
• Young, dynamic working environment
• Clear promotion program
• Training courses provided
• An affinity for offering excellent customer service
• Ability to adapt and work well under pressure in a fast-paced environment
• Ability to take ownership and solve problems
• Positive and resilient attitude
• Great teamwork skills
Customer Care Specialist Benefit:
• Attractive salary & bonus
• High quality insurance package ( health & social )
• Young, dynamic working environment
• Clear promotion program
• Training courses provided
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & bonus
- High quality insurance package ( health & social )
- Young, dynamic working environment
- High quality insurance package ( health & social )
- Young, dynamic working environment
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty
REVENUE MANAGEMENT TECHNOLOGY
Người liên hệ: HR Dept.
Người liên hệ: HR Dept.
Bạn đang xem tin việc làm Customer Care Specialist trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi REVENUE MANAGEMENT TECHNOLOGY. REVENUE MANAGEMENT TECHNOLOGY đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Care Specialist cách đây lúc 05/09/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
REVENUE MANAGEMENT TECHNOLOGY
Địa chỉ:
Quy mô: Đang cập nhật