Consultancy and Service Leader
Mức lương: 1-3 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 65 lượt xem
Ngày cập nhật: 18/07/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Giáo dục/Đào tạo, Kinh doanh/Bán hàng
Mô tả công việc
● Under the supervision of and in-coordination with Center Manager:
- Allocate sales target among team members
- Allocate prospects to team members
- Propose actions in case of potential class delay or cancellation and any action to keep customers
- Allocate customer inquiries and questions to team members
- Solve customers’ complaints, inquiries, and questions
- Provide timely support & coaching to team members
- Provide regular assessment of team’s and team members’ sales and customer service skills and performance
- Summarize, report and update class opening status, team members’ sales performance
- Supervise the team in maintaining and updating customer database; keeping track of customer status through Daily Sales Report and other tools/system.
● Coordinate with and support Customer Service team to provide the best of service and consultation to customers on daily basis
● Provide input and support as appropriate to Academic, Sales, Customer Service, Marketing, …
● Maintain high quality of service towards all customers and prospects;
● Perform other sales administrative, school management duties and support Line Manager/Supervisor as assigned.
- Allocate sales target among team members
- Allocate prospects to team members
- Propose actions in case of potential class delay or cancellation and any action to keep customers
- Allocate customer inquiries and questions to team members
- Solve customers’ complaints, inquiries, and questions
- Provide timely support & coaching to team members
- Provide regular assessment of team’s and team members’ sales and customer service skills and performance
- Summarize, report and update class opening status, team members’ sales performance
- Supervise the team in maintaining and updating customer database; keeping track of customer status through Daily Sales Report and other tools/system.
● Coordinate with and support Customer Service team to provide the best of service and consultation to customers on daily basis
● Provide input and support as appropriate to Academic, Sales, Customer Service, Marketing, …
● Maintain high quality of service towards all customers and prospects;
● Perform other sales administrative, school management duties and support Line Manager/Supervisor as assigned.
Yêu cầu ứng viên
● Result oriented and “can do” attitude
● Experienced in sales or related areas
● Good English (presenting, writing, listening, reading)
● Excellent communication skills (both verbal and written)
● Excellent interpersonal skills and collaborative working manner
● Work well under pressure
● Experienced in sales or related areas
● Good English (presenting, writing, listening, reading)
● Excellent communication skills (both verbal and written)
● Excellent interpersonal skills and collaborative working manner
● Work well under pressure
Quyền lợi được hưởng
- Two free English courses at Language Link
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY LANGUAGE LINK VIỆT NAM
Người liên hệ: Ms Tran Thi Hoai Thuong
Người liên hệ: Ms Tran Thi Hoai Thuong
Được thành lập năm 1996, Language Link Việt Nam – thành viên của Tập đoàn Language Link Quốc tế, là một trong những tổ chức quốc tế đầu tiên cung cấp các khóa học tiếng Anh bản ngữ tại Việt Nam. Trong 20 năm qua, Language Link Việt Nam đã ...Chi tiết
Được thành lập năm 1996, Language Link Việt Nam – thành viên của Tập đoàn Language Link Quốc tế, là một trong những tổ chức quốc tế đầu tiên cung cấp các khóa học tiếng Anh bản ngữ tại Việt Nam. Trong 20 năm qua, Language Link Việt Nam đã không ngừng lớn mạnh thành tổ chức giáo dục hàng đầu tại Việt Nam với nhiều loại hình đào tạo phù hợp với các đối tượng học viên khác nhau. Hiện tại, cơ cấu của Language Link bao gồm: Các Trung tâm tiếng Anh (Public Schools), Chương trình tiếng Anh liên kết trường học (Schools Link), và Trường đào tạo Doanh nghiệp (Corporate Link), Du học (Oversea Study), Nhượng quyền (Franchise). Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Consultancy and Service Leader trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Đà Nẵng bởi CÔNG TY LANGUAGE LINK VIỆT NAM. CÔNG TY LANGUAGE LINK VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Consultancy and Service Leader cách đây lúc 16/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY LANGUAGE LINK VIỆT NAM
Địa chỉ:
Quy mô: 100-499 nhân viên