Binh Duong_Customer Service Executive

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 75 lượt xem

Ngày cập nhật: 21/12/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Bình Dương


Mô tả công việc

1. Order Processing
- Handle label orders from receiving to shipment
- Ensure on time delivery to meet customers' expectation
- Inform customer delivery quantity, any possibility of good shortage (or excessive quantity)
- Negotiate with customer if need be for any possible delay in delivery
- Manage documents by processing and filling all related documents pertaining to it to assure good profile well maintained for future reference
- Follow up all activities in team by conduct and support all members when need be to keep workflow smooth
- Other jobs assigned by Customer Service Leader
- Join in training/meeting to get full fill understanding about handling orders/queries
2. Order tracking template
- Input all orders received daily
- Fulfil all information on order tracking template
- Update ship date each PO/DS to estimate the turnover which we can achieve each month
- Record actual turnover depend on orders are invoiced daily
- Handle daily, weekly and monthly report to Customer Service Leader
3. Customer Service
- Reply any inquiry from customer
- Build customer service culture and ensure high customer satisfaction
- Ensure in time response (24 hours) to customer on inquiry & order management
- Measure and collect satisfaction from customer every year (quality & delivery)
- Attend every audit conducted by customer
- Manage well for any returned goods due to quality issue
- Deal with all complaints about shortage or bad quality

Yêu cầu ứng viên

Education: College or University graduates
Experience: at least 2 years at similar level at a manufacturing companies
Skills:
•Good organization and negotiation with internal & external
•Good presentation and explanation
•Ability to understand and leading team well to achieve target
•Ability to communicate with many people with full of soft skills
•Language: English in business level
Experience in packaging field will be preferable

Quyền lợi được hưởng

- Laptop + sim card + phone
- Company bus from Ho Chi Minh city
- 13rd salary and yearly bonus

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

A LEADING COMPANY IN PACKAGING FIELD
A LEADING COMPANY IN PACKAGING FIELD
Binh Duong
Người liên hệ: Ms. Thao Nhi
A packaging company located in VSIP II Binh Duong Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Binh Duong_Customer Service Executive trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Bình Dương bởi A LEADING COMPANY IN PACKAGING FIELD. A LEADING COMPANY IN PACKAGING FIELD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Binh Duong_Customer Service Executive cách đây lúc 19/01/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

A LEADING COMPANY IN PACKAGING FIELD

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Binh Duong

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Binh Duong_Customer Service Executive

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ