Air Import & Export Document Staff

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 150 lượt xem

Ngày cập nhật: 28/03/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

* For export shipments:
- Receive booking from customers, arrange and control booking with airline and gsa
- Work with vendors to arrange trucking suitably
- Receive document from customers and make AWB.
- Send draft AWB and get confirmation for final AWB from customers
- Send pre-alert to head office and make debit note or credit note for customers/agents or overseas and other related ops reports in need.
- Contact airlines and gsa for updating rate and schedule if any
- Resolve the matter appear when cargo is off-loaded or damaged
- Check all export shipments with OP team to make and send statement to customers for confirmation.
* For import shipments:
- Receive import documents from overseas, check documents to make sure invoice, packing list and AWB match together
- Send documents to customers for recheck and confirm with our head office
- Receive A/N from TCS/SCSC and send A/N to customers
- Send D/N or C/N to oveaseas and coordinate with accountant to issue red invoice.
- Make statement at the end of month
- Other duties will be assigned by Vietnamese/Korean Manager.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor degree in economics or related fields
- Female only
- Fresh graduates or 1-3 year-experience in export field
- Have training for newcomers
- Good English
- Good skills of computers & Microsoft Office
- Able to work under high pressure and team work
- Eager to study and can work hard

* Benefit:
- Professional and dynamic working environment
- Attractive salary and bonus
- Birthday gift
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law

Quyền lợi được hưởng

- High basic salary, depends on experience and ability of candidate
- Social and Health insurance follow Vietnamese Law
- Professional working environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

REPRESENTATIVE OFFICE OF SAMMIN SEA & AIR CO., LTD
REPRESENTATIVE OFFICE OF SAMMIN SEA & AIR CO., LTD
1ST FLOOR, HABIMEX BUILDING, NO. 2B PHAN THUC DUYEN, WARD 4, TAN BINH DIST., HOCHIMINH CITY, VIETNAM
Người liên hệ: Ms. Sophia
Sammin Sea & Air Co., Ltd 1ST FLOOR, HABIMEX BUILDING, NO. 2B PHAN THUC DUYEN, WARD 4, TAN BINH DIST., HOCHIMINH CITY, VIETNAM Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Air Import & Export Document Staff trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi REPRESENTATIVE OFFICE OF SAMMIN SEA & AIR CO., LTD. REPRESENTATIVE OFFICE OF SAMMIN SEA & AIR CO., LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Air Import & Export Document Staff cách đây lúc 02/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

REPRESENTATIVE OFFICE OF SAMMIN SEA & AIR CO., LTD

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 1ST FLOOR, HABIMEX BUILDING, NO. 2B PHAN THUC DUYEN, WARD 4, TAN BINH DIST., HOCHIMINH CITY, VIETNAM

Quy mô: 10-24 nhân viên


Việc làm tương tự

Air Import & Export Document Staff

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ