Admin Assistant

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 74 lượt xem

Ngày cập nhật: 20/10/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Kế toán/Kiểm toán, Hành chính/Văn phòng, Biên/Phiên dịch

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

Office Management

- Ensure operation of equipment by completing preventive maintenance requirements; calling for repairs; maintaining equipment inventories; evaluating new equipment and techniques;
- Order, stock and distribute office supplies;
- Performs a range of staff and/or operational support activities; may serve as a liaison with other departments on basic administrative and/or operational matters.

Bookkeeping and Scheduling:

- Performs basic, routine bookkeeping functions, which may involve payment, billing and cash receipt activities, booking accounting transaction into accounting software;
- Prepare banking remittance and other basic accounting tasks;
- Participate in management of internal and external accountancy;
- Arrange meetings and conferences, schedule interviews and appointments, and perform other duties related to maintaining one or more individual schedules; make travel and lodging arrangements which might involve visa application, accommodation reservation, flight, etc., either directly or through travel agencies;
- Produce and distribute correspondence, memos, letters, faxes and forms.

Documentation and Specialized Duties:

- Performs a wide variety of typing assignments which are mostly confidential in nature; operates personal computer to enter data, draft, edit, revise, and print letters, tables, reports, and other materials;
- Carry out administrative duties such as filing, typing, binding, scanning; prepare photocopies and facsimiles, and operate a variety of office equipment;
- Sort, screen, and distribute incoming and outgoing mail(s);
- Use good judgement to prioritize the distribution of messages (Calls, emails) in a timely manner;
- Establish, prepare and organize documentation, develop and maintain a filling system, including files, records, certificates, and/or other documents;
- Prepare regularly scheduled reports, minutes of meeting and other project documents and archive them accordingly;
- Update, maintain and coordinate procedures & policy relating to the Company’s business;
- Support executives and managers to handle requests and queries.
- Perform other tasks as may be required by the Directors and Administrative Manager.

Yêu cầu ứng viên

- Graduated with a bachelor degree;
- Fluent business English;
- Strong attention to detail and organizational skills;
- Ability to work multi-task in a fast-paced environment;
- Have customer service attitude and willingness to adapt new knowledge;
- Proven experience as an AA;
- Basic knowledge of accounting tasks;
- Knowledge of office equipment (printers, etc.);
- Time Management Skills;
- Communication Skills.

Quyền lợi được hưởng

- Thu nhập hấp dẫn: Lương cơ bản, phụ cấp, thưởng theo chính sách chung của Công ty.
- Được đóng BHXH và được hưởng các quyền lợi theo quy định của Luật lao động.
- Chế độ ngày nghỉ, lễ tết, chế độ làm thêm giờ được công ty thực hiện theo luật lao động Việt Nam;

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY QUADRAN VIỆT NAM
CÔNG TY QUADRAN VIỆT NAM
Người liên hệ: HR
Quadran International, thuộc Tập đoàn Lucia (Pháp), là một công ty hàng đầu thế giới về năng lượng tái tạo. Quadran đã phát triển và xây dựng hàng trăm nhà máy điện, bao gồm điện gió, điện mặt trời, thủy điện và điện sinh khối, với tổng công suất lắp ...Chi tiết
Quadran International, thuộc Tập đoàn Lucia (Pháp), là một công ty hàng đầu thế giới về năng lượng tái tạo. Quadran đã phát triển và xây dựng hàng trăm nhà máy điện, bao gồm điện gió, điện mặt trời, thủy điện và điện sinh khối, với tổng công suất lắp đặt hơn 600 MW. Quadran International đang đẩy mạnh đầu tư tại trên mười lăm quốc gia, với danh mục đầu tư hơn 3,200 MW. Tại Việt Nam, Quadran International đang đầu tư vào hai dự án năng lượng mặt trời với tổng công suất 85 MW, dự kiến đưa vào vận hành thương mại trong Tháng 6 năm 2019. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Admin Assistant trong ngành Kế toán/Kiểm toán được tuyển dụng tại Hà Nội bởi CÔNG TY QUADRAN VIỆT NAM. CÔNG TY QUADRAN VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Admin Assistant cách đây lúc 17/11/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY QUADRAN VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ:

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Admin Assistant

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ